.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شدید نماینده مجلس به مدیران فدراسیون فوتبال
احسان قاضی زاده هاشمی به شدت از مسئولان فدارسیون فوتبال و مهدی تاج که در برگزاری بازی فینال جام حذفی به شکلی مناسب ناکام بوده اند، انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرسپولیس و داماش گیلانیان در شرایطی از ساعت 23:20 دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شد که باید طبق برنامه از ساعت 21 آغاز می شد ولی عدم در نظر گرفتن جایگاه برای هواداران داماش سبب شد تا مدیرعامل این باشگاه به بازیکنانش اجازه بازی ندهد تا اتفاقاتی رقم بخورد که معمولا در هیچ جایی شاهدش نیستیم و در میان اتفاقات نادر دنیای فوتبال به شمار می رود.


سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه فولاد آره نا با انتقاد شدید از عملکرد مهدی تاج که اکنون در ایران حضور ندارد و همینطور مسئولان برگزاری دیدار فینال جام حذفی در صفحه توئیتر خود نوشته :« اتفاق تاریخی در بازی پرسپولیس-داماش نوبرانه جدیدی در مدیریت تاج بر فدراسیون فوتبال است که باعث آواره شدن چهل هزار تماشاچی که از راه های دور و نزدیک در گرمای اهواز به ورزشگاه آمده اند، شده است. آقایان بفرمایند نهایتا چه کسی باید پاسخگو باشد؟»

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.