.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مرکز مدیریت بحران مازندران درباره وقوع احتمال سیلاب و روان آب
مرکز مدیریت بحران مازندران درباره وقوع احتمالی سیلاب بر اثر آب شدن برف‌ها در ارتفاعات استان هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز، احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: از فردا دوشنبه ۶ خردادماه شاهد ورود یک سامانه جوی ناپایدار در استان خواهیم بود که در پی آن احتمال ذوب شدن برف‌ها در ارتفاعات و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در این مسیر‌ها وجود خواهد شد.


وی با بیان اینکه در مناطق‌های کوهستانی و بالادست استان در اسفندماه پارسال و فروردین امسال شاهد بارش و نشست یک متری برف بوده ایم، افزود:به دلیل گرمای ۳۶ درجه‌ای دمای هوا در چند روز گذشته و آغاز بارش‌های رگباری از فردا و کاهش دما بین ۵ تا۱۰ درجه سانتیگراد در ارتفاعات استان بخصوص بلده و سوادکوه احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابردور از انتظار نیست.


احمدی از آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در استان اشاره کرد و گفت: به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله هلال احمر، اورژانس، راهداری، شهرداری هشدار لازم داده شده است.


مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: برای پیشگیری از هرگونه آسیب احتمالی شهروندان تابلو‌های شهری، بیلبورد‌های تبلیغاتی، علائم هشدار دهنده جاده‌ای ثبیت شده است.


وی به همه نیرو‌های امدادی و خدماتی توصیه کرد ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی آمادگی لازم جهت هر گونه عملیات امدادونجات و خدمات رسانی داشته باشند.

 

احمدی از لایروبی رودخانه‌های استان با مشارکت بخش خصوصی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج استان خبر داد و گفت: لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های منطقه سیل زده شهر‌های ساری، سوادکوه، تنکابن، سیمرغ، جویبار و بلده نور در الویت قرار دارد.


مدیرکل مدیریت بحران مازندران به هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرد در این مدت دامداران و ساکنان بومی، هنگام وقوع رگبار و رعد و برق، نکات ایمنی را رعایت کرده و دام‌های خود را در مناطق امن نگهداری کنند.


وی گفت: با توجه به پیش بینی رگبار و رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات استان از برپایی چادر، کوه پیمایی، طبیعت گردی و تردد در مسیل ها، ارتفاعات و فضا‌های باز جدا خودداری شود.


وی افزود:شهرداران استان، به دلیل پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در سطح استان، تمهیدات و اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.