.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تاکیذ بر حضور فوری در غربی ترین شهر مازندران ؛
شریعت نژاد :حضور مدیران و استاندار در غرب مازندران کمرنگ است
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: متاسفانه حضور استاندار و مدیران کل در غرب استان کمرنگ و مایه انتقاد مردم شده است.....
شریعت نژاد :حضور مدیران و استاندار در غرب مازندران کمرنگ است

 شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: متاسفانه حضور استاندار و مدیران کل در غرب استان کمرنگ و مایه انتقاد مردم شده است.

 

به گزارش شمال نیوز، شمس الله شریعت نژاد با بیان اینکه حضور مستمر استاندار مازندران در غرب استان سبب می‌شود نگاه تبعیض بین شرق و غرب احساس نشود گفت: استاندار مازندران و مدیران کل حضور کمرنگی در غرب مازندران دارند و باید در اولین فرصت در رامسر حضور پیدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی جلسات در شرق استان مازندران برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: جلسات و کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده ۵ در شرق استان مازندران برگزار می‌شود که باید بخشی از این جلسات در غرب استان برگزار شود تا سبب رضایت مردم منطقه شود.

 

این نماینده مجلس افزود: کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱۰۰ که مربوط به تغییر کاربری بوده در شرق استان مازندران برگزار می‌شود که انتظار می‌رود استاندار مازندران نسبت به برگزاری این کمیسیون در غرب استان اقدام کند.

 

شریعت نژاد تصریح کرد: عدم حضور استاندار مازندران در رامسر سبب شده مدیران کل و معاونین وی نیز به تبعیت از استاندار در منطقه حضور کمرنگی داشته باشند.

 

وی خواستار حضور فوری استاندار مازندران در رامسر شد و گفت: استاندار مازندران برای بازدید از پروژه‌ها، دیدار با مدیران، مردم و اصحاب رسانه و بررسی مشکلات هر چه زودتر به رامسر بیاید تا روند توسعه عروس شهرهای ایران که شهری توریستی گردشگری است عملیاتی شود

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.032 seconds.