.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی مازندران ؛
آقای استاندار ؛ به داد ما برسید ! فردا خیلی دیر است !
شمال نیوز : اینبار صادقانه و ملتمسانه از جنابعالی می خواهیم تا « به داد ما برسید » و به داد مجموعه ای که باید منبع اشتغال مولد و در خدمت اشتغالزایی در استان باشد برسید . متاسفانه جهاد دانشگاهی مازندران با اهداف خود و آنچه در برخی از استان ها رخ می دهد فاصله زیادی دارد و این ظرفیت عظیم به ناکجا آباد می رود .....
آقای استاندار ؛ به داد ما برسید ! فردا خیلی دیر است !

شمال نیوز:جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی مازندران با ارسال نامه ای سرگشاده به استاندار مازندران از برخی دیگر از مسائل و مشکلات این واحد ابراز نگرانی کرده و خواستار ورود حسین زادگان به این موضوع شدند .

 

متن این نامه سرگشاده که به شمال نیوز رسیده را با اندکی تغییر منتشر می کنیم .

 

جناب آقای حسین زادگان
استاندار محترم مازندران
 
با سلام

 

احتراما همانگونه که مستحضرید در نامه های قبلی خدمت حضرتعالی مشکلات عدیده جهاد دانشگاهی مازندران در دوره بیست ماهه اخیر ریاست این واحد بیان شد که توقع جهادگران این بوده که حداقل بخش کوچکی از این مسائل حل و فصل و یا مرتفع گردد ولی متاسفانه نه تنها این مشکلات حل نشد بلکه به آن اضافه نیز شده است.

 

اینبار صادقانه و ملتمسانه از جنابعالی می خواهیم تا « به داد ما برسید » و به داد مجموعه ای که باید منبع اشتغال مولد و در خدمت اشتغالزایی در استان باشد برسید .  متاسفانه جهاد دانشگاهی مازندران با اهداف خود و آنچه در برخی از استان ها رخ می دهد فاصله زیادی دارد و این ظرفیت عظیم به ناکجا آباد می رود . فردا خیلی دیر است !

 

 

استاندار محترم!
 

 

  همه ما فرزندان ، برادران و خواهران جنابعالی  ، در این شرایط بد اقتصادی کشور با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنیم، چرا تصمیمات غلط فردی باید بر این مشکلات اضافه نماید؟ چرا اعضای واحد مازندران مدام باید درگیرحداقل حقوق و مزایا باشند؟ آیا مرجعی برای رسیدگی به خسارتهای سنگین مادی و معنوی وارده در این دوره وجود ندارد؟

 

علیهذا جدیدا موارد ذیل به مشکلات و سوء مدیریت های رئیس فعلی واحد افزوده شده است:

 


1- جابجایی و حذف بدون پایه و اساس نیروهای دلسوز و باسابقه صرفا به دلیل انتقاد از نحوه عملکرد ایشان و جایگزینی نیروهای بی تجربه که مستلزم آزمون و خطای دوباره و تحمیل هزینه های سنگین به این واحد است. نمونه آن کارخانه خمیر کاغذ ، پروژه گردشگری و ساخت سالن جلبک که علیرغم هزینه میلیاردی بیش از یک سال است که راکد مانده و امیدی به کسب درآمد از آنها نیست.  

 


2- راه اندازی شرکت تعاونی جدید در جهاد با استفاده از نیروهای بازنشسته خارج از چهاد دانشگاهی علی رغم تاکید رئیس جهاد دانشگاهی کشور مبنی بر عدم بکارگیری.

 

3- تخلف بزرگ: به یکی از نیروهای رسمی واحد اجازه داده شد تا در محل کار حاضر نشود اما لیست عملکرد ماهیانه وی تایید می گردد و از آنجایی که از خزانه داری کشور حقوق ماهیانه دریافت می نماید عین مبلغ واریزی از خزانه را به حساب غیر از جهاد دانشگاهی واریز نماید که این کار به مدت یک سال در حال انجام است و طبق آمار گرفته شده به صورت وجه نقد هزینه شده است.

 


4 - فقدان معاون در چهار حوزه مربوطه و نیز معوق ماندن حقوق چند ماه از سال 96 و 97 علیرغم این که در بقیه ماهها حقوقها توسط خزانه داری کل واریز می شد و رساندن بدهی واحد به 5 میلیارد تومان.

 


5 - مهمتر از همه فروش زمینهای این واحد در جاده دریای ساری و پارکینگ 6 بابلسر که عمده وجوه مربوطه به حساب دفتر مرکزی واریز شده است و نیز پیگیری برای فروش ساختمان دانشگاه علمی- کاربردی بابل.

 


6 - عدم مدیریت در بحث پرورش طیور ( غاز ) که متاسفانه در ابتدای کار بیش از حدود یک سوم تلفات داشته است.

 


جناب آقای استاندار  

 

   آنچه از واقعیات تلخ این روزهای واحد مازندران در حال گذر است طی نامه های قبلی و این نامه به استحضار رسیده است. قریب به بیست ماه است که با تحمیل هزینه های سنگین به این واحد و فشار مضاعف به اعضاء نه تنها هیچ دستاوردی حاصل نشد بلکه به طور جدی به مشکلات واحد افزوده و با این شیوه مدیریت هیچ نقطه امیدی  هم پیش رو نیست و تاخیر هر روزه و هر ماهه در رسیدگی به مسائل مطروحه در این نامه و نامه های قبلی ، ضررها و بدهی ها را خواهد افزود که قطعا در دوره های بعد دغدغه های جدی به وجود خواهد آورد.

 

علی ایحال آنچه از سر دلسوزی و حقیقت گویی بوده به اطلاع جنابعالی و دیگر مسئولان استانی رساندیم و توقع داریم با دغدغه ای که برای پیشرفت استان دارید نگاه ویژه ای به این واحد داشته باشید.

 

ما همچنان منتظریم تا صبح امیدمان بدمد.  

 

جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی مازندران

 

رونوشت به:
- دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان مازندران
- نهاد محترم ریاست جمهوری
- ریاست محترم جهاد دانشگاهی کشور
- نمایندگان محترم مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی
- ریاست محترم دادگستری استان مازندران
- ریاست محترم سازمان بازرسی استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 خرداد 1398
مازندران علارغم تلاش استاندار پسروی شدیدی داشته در جاده سازی کارخانه سد و دانشگاه و آب برق و مخابرات...فاضلاب رباله کلا خوابیده مازندران
نا شناس 1 خرداد 1398
استانداری کلا تعطیله عامی بودجه زیر صفر
جهادگر مازندرانی 1 خرداد 1398
لطفا جناب شمال نیوز کل نامه رو بدون سانسور کار کنید انتظار از شما این نبود
پاسخ ها به این نظر
jahadi 1 خرداد 1398
بنده هم پیام ارسال کردم هنوز پیام را نگزاشتند .
نا شناس 1 خرداد 1398
لطفا بند 2 اصلاح بشه :
راه اندازی شرکت تعاونی جدید در جهاد با استفاده از نیروهای بازنشسته علی رغم تاکید رئیس جهاد دانشگاهی کشور مبنی بر عدم بکارگیری یکی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
بعنوان رئیس هیئت مدیره شرکت

جهادي 1 خرداد 1398
با ايجاد جو خفقان و ديكتاتوري به جايي نميرسيم
جهادي 1 خرداد 1398
خيلي متاسفم از اين وضع جناب دكتر طيبي شما رو به خدا واگذار كرديم واقعا داخل مازندران شخصي نبود كه بتواند اداره كند ما كه قبلا نامه زده بوديم ومعرفي كرديم چرا .........
جهادی 1 خرداد 1398
متاسفانه اخراج و جابجایی نیروهای باتجربه و استفاده از نیروهای بی تجربه، خسارات جبران ناپذیری بر پیکره جهاد وارد می نمایند.
ناشناس 1 خرداد 1398
متاسفانه عدم توجه استاندار محترم به مسائل سازمان ها بسیار عجیب به نظر می رسد. این چندمین نامه است که به ایشان ارسال می گردد.
هادی 1 خرداد 1398
متاسفانه بکارگیری نیروهای نالایق در سمت مدیریت در بعضی از اداره جات استان باعث عقب گرد در حوزه های مختلف شده که اگر هم انتقادی صورت بگیرد باعت جابجایی یا حذف بدون پایه و اساس خواهد شد بخصوص در اداره جات دولتی و نیمه دولتی
jahadi 1 خرداد 1398
با توجه به رونوشت این نامه سرگشاده به دولتمردان هنوز هیج جوابی در این خصوص داده نشده است. و متاسفانه ایشون (مهندس عبدالهیان ) هیچ تغییری در روند کاری ایجاد نکردند و کماکان فقط به فکر عکس گرفتن ، تظاهر به فعالیت و گذاشتن عکسهای فرمالیته در سایت جهاد می باشند .من فکر می کنم هر رئیس دیگری بود با این همه انتقاد و مشکلات مالی و روحی که برای اعضاء جهاد بوجود آورده باید تا الان استفا می داد . ولی گویا ایشون بیش از حد خود شیفته هستند و اعتماد به نفس کاذب ایشون رو در بر گرفته .هنوز که هنوزه ادعا دارند که حقوق 12 میلیونی نمیگیرند و مخلصانه در جهاد جهادی کار میکنند .آقای عبدالهیان لطفا تا اخراجتون نکردند خودتون میدان رو ترک کنید تا بیشتر از این براتون آبروریزی نشه .
رضا 1 خرداد 1398
بنام خدا
هر چه تاخیر و مسامحه در عزل رییس واحد جفا به همکاران محترم می باشد .
البته جواب این همه نا کار آمدی ایشان را باید طیبی پاسخگو باشد

نا شناس 1 خرداد 1398
جهاد دانشگاهی کار پرورش غاز انجام میده ؟؟
فلاکت تا کجا ...
نا شناس 1 خرداد 1398
طی دوره های مختلف بکارگیری مدیران ناکارآمد در جهاد مازندران به امری طبیعی تبدیل شده است ..
jahadi 1 خرداد 1398
جناب شمال نیوز چرا پیام بنده رو نمی گذارید ؟؟؟؟؟؟
نا شناس 1 خرداد 1398
رییس نیاز به معاون نداره ظاهرا خودش همه فن حریفه
نا شناس 1 خرداد 1398
کلا تا زمینهای مازندرانیها رو نفروشه از اینجا نمیره
نا شناس 1 خرداد 1398
الان دیگه باید جهاد کشاورزی درشو باید ببنده چون جهاددانشگاهی. کشاورزی.دامداری.طیور داری .آبزی داری همه رو داره
نا شناس 1 خرداد 1398
خداروشکر استاندارم وقت رسیدگی به داد مردمو نداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.