.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت محسن رضایی از خواسته رهبر انقلاب

شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی بحث‌های حاشیه‌ای در موضوع عملکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع کارآمدی نظام را بالا ببرد.
اگر موضوع مهمی در دولت و مجلس نادیده گرفته شود و مورد توجه قرار نگیرد، جایی هست به نام هیات عالی نظارت، که آن را به کارشناسان می‌دهد. مجمع در موضوع fatf و cft، جلو شتابزدگی را گرفت و آن را به تصمیم کارشناسانه‌تر ارجاع داده است.

این هیات بر امورات دولت و مجلس و قوه قضاییه بر اساس انطباق با سیاست‌های کلی نظارت می‌کند. ادبیات دوستانه این است که مجمع را مکمل نهاد‌های دیگر بدانیم و تلاش کنیم که کارآمدی را بالا ببریم. البته بدون تفکر جهادی این افزایش کارآمدی امکان پذیر نیست.
دبیر مجمع تشخیص خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دوره جدید مجمع از ما خواسته‌اند که در مجمع یک تحول ساختاری و محتوایی صورت گیرد. جالب اینجاست که از زمانی که ما آمده‌ایم دستور حضرت آقا را در مجمع عمل کنیم، زیر بمباران تبلیغاتی برخی رسانه‌ها قرار گرفته‌ایم. شما به عمل ما مسئولان نگاه کنید. موضع گیری‌ها نباید تنها معیار ارزیابی نیرو‌های انقلاب باشد. در طول این چهار دهه در جبهه انقلاب، اختلافاتی بوده و هست. برخی‌ها به دلیل اختلافات شخصی نمی‌گذارند همه صدا‌ها و اخبار در درون جبهه انقلاب منتشر شوند. دعا کنید که انقلابی بمانیم و انقلابی بمیریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.