.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیلاب ۱۸۰ میلیارد تومان به زیربنا‌ها و تاسیسات کشاورزی نکا خسارت زد
فرماندار نکا گفت: سیلاب فروردین ۹۸ در برآورد اولیه ۱۸۰ میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالجواد توحیدی مقدم ،فرماندار نکا با بیان این‌که پس از بحران سیلاب، اکنون بازسازی راه‌های مواصلاتی این شهرستان را مشغول هستیم، اظهار داشت: سیلاب اخیر بیشترین خسارت را در منطقه هزار جریب وارد کرده است.

وی برآورد خسارت اولیه را بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: جمع بندی کامل برآورد نیز از سوی دستگاه‌های ذیربط در حال جمع‌آوری است و به زودی به استانداری تحویل داده می‌شود.

توحیدی با بیان اینکه سیلاب به ۵۰۰ واحد مسکونی از ۱۰ تا درصد آسیب وارد کرده است، افزود: تاکنون در حوزه‌های بازسازی و معیشتی ۲۰۰ پرونده تشکیل شده است.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از خسارت‌های وارده به بخش کشاورزی تسهیلات این شهرستان برآورد شد، گفت: سیلاب به ۷۰ نقاط رانشی بزرگ و کوچک، ادوات باغبانی بخش خصوصی، تاسیسات برقی و آب منطقه‌ای خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون همه راه‌های روستایی شهرستان باز شده و فقط روستای پلم از بخش هزارجریب مشغول به کار هستند. توحیدی برآورد خسارت‌ها را در دو مصوبه برف و سیل مطرح و بیان کرد: سیلاب حدود ۸۰ روستای نکا را درگیر کرده بود که ستاد مدیریت بحران پس از ورود اقدامات اسکان اضطراری را دستور کار قرار داد اگر چه خانواده‌ها در منازل اقوام و بستگان ساکن شدند.

توحیدی اضافه کرد: هم‌اکنون با وجود آماده‌باش کامل ستاد رسیدگی به بازسازی مناطق آسیب‌دیده دستور کار است، اما خوشبختانه سیلاب اخیر بر خلاف سال ۸۸ و با وجود بارندگی دو برابر، خسارت جانی نداشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.596 seconds.