.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسط دیوان عدالت اداری صورت گرفت؛
ابطال دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی درباره مشروط کردن ادامه تحصیل کارکنان
شمال نیوز : هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، دستورالعمل چگونگی ادامه تحصیل کارمندان وزارت جهاد کشاورزی را به دلیل اینکه موجب محدودیت و ممنوعیت ادامه تحصیل کارکنان این وزارتخانه می‌شود، ابطال کرد. ....
ابطال دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی درباره مشروط کردن ادامه تحصیل کارکنان

شمال نیوز: به دنبال شکایت از وزارت جهاد کشاورزی و درخواست ابطال دستورالعمل این وزارت خانه مبنی بر ایجاد محدودیت و ممنوعیت ادامه تحصیل کارکنان این وزارتخانه در مقاطع تحصیلات تکمیلی در خارج از ساعات اداری و یا با اخذ مرخصی استحقاقی، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی در این مورد، با اکثریت آراء رای به ابطال این دستورالعمل از تاریخ تصویب داد.

به گزارش شمال نیوز، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری گفته است: با عنایت به اینکه اطلاق بندهای مورد شکایت موجب محدودیت و ممنوعیت تحصیل کارکنان برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در خارج از ساعات اداری و با اخذ مرخصی استحقاقی گردیده است. همچنین مأموریت آموزشی در مورد ایثارگران را نیز ممنوع کرده است مغایر با حکم ماده واحده قانون ممنوعیت ادامه تحصیل کارگزاران کشور در ساعات اداری و ماده ۲ آیین نامه اجرایی آن است. زیرا در ماده قانونی مذکور صرفاً ادامه تحصیل در ساعات اداری ممنوع است.

مضافاً اینکه محدودیت و ممنوعیت حق آموزش نیاز به حکم و یا اذن قانونگذار دارد. همچنین اطلاق محدودیت و ممنوعیت احکام بندهای مورد شکایت که شامل ایثارگران می‌گردد مغایر با تبصره ذیل ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری تشخیص داده می‌شود و در مجموع کلیه بندهای مورد شکایت مغایر قانون و خارج از حدود اختیارات مقام تصویب کننده و قابل ابطال است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.785 seconds.