.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی برای درگذشت مادر شهیدارن رودسر ابراهیمی
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی برای درگذشت مادر شهیدارن رودسر ابراهیمی

شمال نیوز : فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در پیامی ، درگذشت مادر گرانقدر شهیدان سرافراز «محمدرضا،علیرضا و غلامعلی رودسر ابراهیمی» را تسلیت گفت .

متن کامل پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی بدین شرح است :

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام الشهدا، اسوه مقاومت وایثار ، بانوی مومنه حاجیه خانم صفیه جلالی رودسری مادر فداکار،صبور و مقاوم شهیدان والامقام محمدرضا،علیرضا و غلامعلی رودسر ابراهیمی، از سرافرازان لشکر 25 کربلا  موجب تألم و تاثر خاطر فراوان شد.

زنده یاد حاجیه خانم صفیه جلالی رودسری با تاسی به  حضرت فاطمه زهرا (س)، ۳ فرزند دلاورو شجاع خود را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و کیان ایران اسلامی، تقدیم اسلام نمود.

اینجانب اکنون که برای یاری رسانی به سیل زدگان خوزستان در کنار مردم این دیار هستم ، با مرور خاطرات همرزمان شهیدم و مشاهده دلاوری های آنان ، گواهی می دهم حماسه آفرینی های بی بدیل رزمندگان دلیر ما در دفاع مقدس با پشتوانه معنوی مادرانی آسمانی همچون این مادر شهیدپرور صورت پذیرفت و امروز امنیت ایران عزیز مدیون این مادران و پدران شهید است .

مصیبت وارده فقدان این بانوی شهیدپرور را به خانواده‌ی محترم رودسرابراهیمی و مردم شهید پرور مازندران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده؛ رحمت واسعه، رضوان الهی و برای عموم بازماندگان، صبر و مسئلت می نمایم .

مرتضی قربانی

24 فرودین 98


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.161 seconds.