.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:
تخصیص1100 میلیارد تومان منابع برای رونق واحدهای تولیدی
شمال نیوز: فرهاد دلق‌پوش با بیان اینکه یکی از راهکاری رونق تولید در کشور راه‌یابی محصولات تولیدی به بازار است گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای رونق واحدهای تولیدی در نظر گرفته‌شده است.
تخصیص1100 میلیارد تومان منابع برای رونق واحدهای تولیدی

به گزارش شمال نیوز، فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان صنعت معدن تجارت از هیچ تلاشی برای رونق تولید در کشور دریغ نخواهد کرد، اظهار کرد: افزایش تولید در کشور  منجربه رشد اقتصاد و اشتغال می‌شود به همین دلیل تمام نهادها ازجمله سازمان صنعت معدن تجارت تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن شعار سال انجام می‌دهند.

وی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته‌شده برای واحدهای تولیدی گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته‌شده که از این مقدار ۴۴۲ میلیارد تومان آن پرداخت و به همین میزان اعتبار نیز تا دو الی سه ماه آینده پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت یکی از راهکاری رونق تولید در کشور را راه‌یابی محصولات تولیدی به بازار دانست و افزود: اگر بتوانیم تولیداتمان را افزایش، واحدهای تولیدی را توسعه و طرح‌های تولیدی را رونق دهیم شعار سال در کشور به بهترین نحو اجرایی می‌شود.

دلق‌پوش با درخواست از مردم برای توجه به تولیدات داخلی گفت: اگر مردم تولیدات داخلی را خریداری و از تولیدکنندگان حمایت کنند بسیاری از مشکلات تولیدکننده حل می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.