.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضع هوای مازندران روز 13 فروردین بارندگی ندارد
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارندگی از اواخر امشب در استان متوقف می شود ، گفت که از صبح فردا سه شنبه که روز طبعیت و سیزده به در است ، با خروج سامانه بارشی از استان شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم بود.
وضع هوای مازندران روز 13 فروردین بارندگی ندارد

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا رضوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : شدت بارش ها از بعد از ظهر امروز بیشتر خواهد شد و تا اواسط امشب در تمامی نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که بارش ها در ارتفاعات به صورت برف و کولاک خواهد بود، ادامه داد : پیش بینی می شود که در برخی نقاط استان شاهد آبگرفتگی معابر عمومی ، لغزنده بودن جاده ها و کاهش افق دید باشیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان این که در محورهای کوهستانی امکان یخزدگی سطح جاده ها و همچنین رانش و ریزش کوه وجود دارد ، گفت : به مردم و مسافران توصیه می شود که از تردد غیر ضروری در محورهای استان تا اواخر امشب خودداری کنند.

رضوی با بیان اینکه از اواسط امشب مردم استان شاهد کاهش بارندگی خواهند بود ، افزود : از امشب تا صبح روز فردا سه شنبه سامانه بارشی از استان خارج شده و سیزده به دری صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما برای تمامی مناطق استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین افزایش دما تا پایان هفته برای روز سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می شود ، اظهار داشت : با این که پایدار تا پایان هفته در استان ساکن است ، اما روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد بارش های پراکنده و خفیف برای مناطق غربی مازندران یش بینی می شود.

مدیر هواشناسی همچنین از کشاورزان خواست تا برای بازکردن خروجی های آبراه ارازی خود اقدام کنند تا شاهد آبگرفتگی زمین های کشاورزی خود نباشند.

** تنکابن یزبان بیشترین بارندگی 48 ساعت اخیر
مدیرکل هواشناسی مازندران همچنین گفت که بر اساس آخرین گزارش ایستگاههای باران سنجی استان مازندران، ایستگاه گلعلی آباد تنکابن با 53 میلی متر بیشترین میزان بارندگی در 48 ساعت اخیر را ثبت کرده است.

رضوی ادامه داد: ایستگاههای رامسر و نوشهر به ترتیب با 38 و 36 میلیمتر بیشترین میزان بارش باران از شروع بارندگی در روز شنبه تا صبح امروز را ثبت کرده اند.

وی همچنین کمترین میزان بارش را در ایستگاههای امیر آباد با یک میلیمتر ، کیاسر با 2 میلیمتر و آلاشت با 5 میلیمتر عنوان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.