.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذخیره خون در کشور ۶برابر مصرف روزانه/در مناطق سیل زده مشکل نداریم
مدیرعامل سازمان انتقال خون، میزان ذخیره خون در ایام نوروز را مطلوب دانست و گفت: در حال حاضر میزان ذخیره خون در کشور، ۶ برابر مصرف روزانه است.
ذخیره خون در کشور ۶برابر مصرف روزانه/در مناطق سیل زده مشکل نداریم

به گزارش شمال نیوز:علی اکبر پورفتح اله، به بازدید روز چهارشنبه از برخی از مراکز انتقال خون در شهر تهران اشاره کرد و افزود: در آغاز سال جدید، بازدیدی از برخی از مراکز اهدای خون در سطح شهر تهران داشتیم و خوشبختانه وضعیت بسیار خوب است.

وی با اشاره به تمهیدات روزهای پایانی سال برای ذخیره خون و فرآورده‌های خونی، گفت: ما تلاش کردیم ذخیره کافی خون و فرآورده‌های خونی وارد سال جدید شویم و در حال حاضر میزان ذخیره خون در کشور ۶ برابر مصرف روزانه است.

پورفتح اله میزان مراجعات تهرانی‌ها به مراکز اهدای خون در روزهای سال نو را مطلوب دانست و افزود: روز گذشته به رغم بارندگی شدید در پایتخت، ۷۰۰ نفر مراجعه کننده به مراکز اهدای خون داشتیم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون، از امکان دریافت پلاکت و پلاسما در سه مرکز اهدای خون شهر تهران خبر داد و گفت: روز گذشته ۶۰ واحد پلاکت اهدا شد که نیاز بیماران مبتلا به سرطان پاسخ داده می‌شود.

پورفتح اله با اشاره به مناطق سیل زده کشور، افزود: وضعیت ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در کشور بسیار خوب است و در هیچ استانی دچار کمبود نیستیم.

وی تاکید کرد: چنانچه در استانی با کمبود خون مواجه شویم، از طریق جابجایی خون، مشکل را حل خواهیم کرد.

1058/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.