.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان همچنان درگیر سیل ؛
استاندار گمشده گلستان کجاست؟ / رحمانی فضلی: از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشت؛ خارج از کشور است! / برخلاف ادعای وزیر کشور، مناف هاشمی تا ۲۸ اسفند ایران بوده؛ او پس از وقوع بحران، کشور را ترک کرده
شمال نیوز: در روزهایی که استان و روستاهای آن درگیر سیل بی‌سابقه شده استاندار این استان در سفر خارج از کشور به سر می‌برد و وزیر کشور این سفر را ضروری خوانده است.
استاندار گمشده گلستان کجاست؟ / رحمانی فضلی: از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشت؛ خارج از کشور است! / برخلاف ادعای وزیر کشور، مناف هاشمی تا ۲۸ اسفند ایران بوده؛ او پس از وقوع بحران، کشور را ترک کرده

به گزارش شمال نیوز،‌ این روزها گلستان و روستاهای اطراف گلستان درگیر سیل بی‌سابقه‌ای شده است. مردم این استان با مشکلات فراوانی ناشی از سیل روبرو شده‌اند و مردم در حالی با این بلایای طبیعی دست و پنجه نرم می کنند که استاندارشان در استان حضور نداشته و در سفر خارج از کشور به سر می‌برد.

وزیر کشور صبح امروز در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد که استاندار گمشده گلستان از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشت و اکنون خارج از کشور است و به همین دلیل در هنگام بروز سیل در این استان نتوانسته شخصا در محل حضور داشته باشد.


رحمانی فضلی افزود:‌ ایشان قبل از نوروز تقاضای مرخصی داشتند، مشکل خانوادگی برای ایشان پیش آمده و ضرورت داشت که بروند. بنده هم به ایشان گفتم اگر احساس می‌کنید که مشکلی پیش نمی‌آید بروید و با مرخصی ایشان موافقت کردم. ایشان هم گفتند که همه تمهیدات اندیشیده شده و مسئولان هستند و مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی در حالی از درخواست مرخصی مناف هاشمی یک ماه قبل سیل خبر می دهد که آخرین خبری که از مناف هاشمی موجود است، مربوط به ۲۸ اسفند، در بازدید از سد گلستان است، امری که نشان می دهد وی بعد از وقوع بحران کشور را ترک کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 فروردين 1398
مشکل خانوادگی خارج از کشور !؟ آنهم بیش از یک ماه !؟
پاسخ ها به این نظر
ندا 3 فروردين 1398
تو خبرگزاری ایرنا نوشته بود که به دلیل درمان جراحات ناشی از بمب شیمیایی به خارج کشور رفتند
نا شناس 3 فروردين 1398
واقعا؟؟؟
نا شناس 3 فروردين 1398
ایشون تا 28 در گلستان بوده و از سد گلستان بازدید داشته. بعد بحران رفته.
مهدی 3 فروردين 1398
آره دیگه پدر جان!
این همه روزنامه ومجله و سایت ها و شبکه های اجتماعی دارن میگن مسئولین کلهم آقازاده هاشون خارج تشریف دارن نشنیدین!
خوب معلومه که اگه مشکل خانوادگی پیش بیاد بایست برن انور آب.
موضوع خیلی طبیعیه.
پاسخ ها به این نظر
مهندس علی 4 فروردين 1398
پسر جان !
طبیعی که خیر ، بلکه جا افتاده و عرف شده است .
سعید 3 فروردين 1398
خب ظاهرا اینجور مواقع مشخص میشه مسولین مملکت یا برای تفریح یا درمان یا دیدار بستگان به خارجه بروند واصولا ایران عزیز با مشکلات و گرانیها برای مردم غیور و فداکار و انقلابی است .
محمد علی بهمنی 3 فروردين 1398
سعدی علیه الرحمه فرمود:
بنی آدم اعضای یک پیکرند. که در آفرینش ز یک گوهرند

گفت بنی آدم نگفت استاندار عیاش، خداوند به داد مردم برسد
نکا 3 فروردين 1398
جل الخالق دروغ 13روامسال جناب وزیرکشورگفت!!
گفت مناف هاشمی بیش ازیکماهه رفت خارج دنبال کارش!!
ای خدا دوفته نمیشه مناف بودنکاروستای طوسکلاگلزارشهدامراسم تشیع وتدفین معلم فرزانه مرحوم
محمدعلی خیرخواه !!نکنه بدلش بود؟؟؟
پیییییییییییی نوکییییی یو
نا شناس 3 فروردين 1398
به نظر شما بود یا نبودش فرقی به حال مردم داره؟
نا شناس 3 فروردين 1398
سر کی دارید کلاه میذارید؟!! خداییش مردم رو گیر آوردید!! واقعا باعث تاسف هست... طرف رفته واسه تفریح، اونوقت دارید میبافید!! البته بایدم یجوری جمعش کنید دیگه...
ابواقاسمی 3 فروردين 1398
هاشمی که دلش به استانداری نبود به فکر پست بالا در تهران بود مثل همسرش که تو اداره کل بانوان شهرداری تهران معاونت داره و تو هفته ۳ روز هم تو اداره نیست و اداره شد و کارمندانش شدن مسول رسیدن به کارها شخصیتش و کارها ی مربوط به تحصیلش حتی از کامپیوتر سر در نمیاره و یعقوبی ها و زارعی ها شدن دستیارش که حقوقشان رو مردم بیچاره میدن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 فروردين 1398
پس مشکل اون نیست مشکل اونکسیه که اونو تایید کرده
نا شناس 4 فروردين 1398
اگه برای درمان رفته بقیه جانبازان عزیز که هزینه درمان ندارن این خبر رو بخونن در مورد تو چی فکر می کنن اصلا کی فهمید تو میتونی استاندار بشی !!!!
خدایا بداد مردم برس
جام 4 فروردين 1398
اقای وزیرکشورفرمودنددکترهاشمی یک ماه قبل درخواست مرخصی کردند، بعضی ازدوستان وارونه برداشت کردندکه دکترهاشمی مدت یک ماه درمرخصی خارج ازکشورهستند.به نظرمن استاندارمحترم گلستان دقیقامطابق قانون عمل کردند.ایرادی برکارایشان نیست .ضمنا دکترهاشمی اقازاده نیست فرزندیک کشاورز روستایی است که به رحمت خدا رفت.
نا شناس 4 فروردين 1398
شنیدن این خبرها دل آدم رو تو این شرایط اقتصادی و فشاری که به مردم داره میاد، به درد میاره. هربار میشنوم آه از تمام وجودم میاد... امیدوارم امام زمان ما هرچه زودتر ظهور کنه... مردم خسته شدند از این همه نامردی یک عده...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.569 seconds.