.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحران در شرق استان ؛
سیلاب شدید مازندران را در بر گرفت‌/مسیر پل تجن ساری مسدود شد/ ‌محور ساری ـ سمنان مسدود شد/ رودخانه‌های نکا طغیان کرد/ نگرانی مردم از تجربه تلخ سیل 78
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به مسدودی محور ساری به سمنان تا اطلاع ثانوی به دلیل رانش زمین و سیلاب شدید، گفت: سیلاب شدید مازندران را درنوردید.
سیلاب شدید مازندران را در بر گرفت‌/مسیر پل تجن ساری مسدود شد/ ‌محور ساری ـ سمنان مسدود شد/ رودخانه‌های نکا طغیان کرد/ نگرانی مردم از تجربه تلخ سیل 78

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی ، اظهار داشت: محور کندوان، بارش برف در طول محور و ضعیت ترافیک عادی و روان است.

وی افزود: محور هراز در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم و با توجه به انسداد این محور از شب گذشته در 35 دقیقه بامداد بازگشایی شد و وضعیت ترافیک عادی و روان است.

قدمی گفت: محور سوادکوه وضعیت جوی در ارتفاعات از ورسک برف سنگین و ترافیک به سمت تهران سنگین و تردد به کندی صورت می پذیرد . محور کیاسر به علت بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی از ساعت 4 بامداد امروز دوشنبه از تاکام به سمت سمنان بسته شد.

رئیس پلیس راه استان به رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند خواست؛ خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی در عین حال وضعیت جوی محورهای استان را بارش شدید همراه با سیلاب عنوان کرد و گفت: وضعیت ترافیک محور نکا به ساری به دلیل تجمع سیلاب در وسط جاده شاهد ترافیک سنگینی است/تسنیم.

 

رودخانه‌های نکا طغیان کرد/ نگرانی مردم از تجربه تلخ سیل 78


بارش باران شدید از شب گذشته تاکنون موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های نکا در محورهای مختلف شده است.

به گزارش شمال نیوز، بارش باران در شرق استان مازندران موجب آبگرفتگی وسیع در بخش‌های مختلف این منطقه شده و ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان تردد را برای افراد با مشکل مواجه کرده است.

شهروندان نکایی که در سال 78 تجربه تلخ سیل را با کشته شدن دهها تن از هموطنان در این شهر داشته‌اند؛ صبح امروز بار دیگر با مشاهده بالا آمدن آب در رودخانه وسط شهر نکا دچار رعب و وحشت شده و نگران تکرار دوباره سیل 78 هستند.

برهمین اساس شهرداری نکا در اطلاعیه‌ای نسبت به طغیان رودخانه نکا هشدار داده و از شهروندان خواسته است تا منازل خود را در حاشیه رودخانه تخلیه کنند.

این در حالیست که براساس گزارش‌های رسیده محور ساری به نکا هم با توجه به سرریز شدن آب کانال‌های احداثی در مسکن مهر نکا موجب آبگرفتگی وسیع در این محور و کند کردن تردد رانندگان شده و امکان تردد در مسکن مهر هم برای اهالی ممکن نیست.

براساس این گزارش، بارش شدید موجب طغیان رودخانه در روستای زرندین هم شده و روستاهایی همچون حاجی‌محله، زرندین و بسیاری از روستاهای مسیر رودخانه دچار آبگرفتگی شدید هستند.

آبگرفتگی اراضی کشاورزی، مسدود شدن راه هزارجریب و کندی تردد در محورهای مختلف روستایی از دیگر مشکلاتی است که شهروندان نکایی اکنون با آن دست به گریبان هستند.

مدیرکل هواشناسی مازندران هم روز گذشته در گفت‌وگویی با فارس، احتمال وقوع سیلاب را هشدار داده بود.

سید محمدرضا رضوی به وزش باد شدید در آسمان استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وزش باد که در برخی مناطق شدید بوده احتمال خسارت بر خزانه‌های برنج و سقف ساختمان‌ها وجود دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه این سامانه سرد و بارشی بیشتر شرق مازندران را در برمی‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به بارش‌های رگباری احتمال وقوع سیلاب نیز وجود دارد.

رضوی با بیان اینکه بارش‌ها از امشب در آسمان مازندران شروع می‌شود، گفت: شدت بارندگی از نیمه شب امشب تا فردا خواهد بود.

 

مسیر پل تجن ساری مسدود شد/ بالاآمدن آب رودخانه ها

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بالاآمدن آب رودخانه در مناطق استان از مسدود شدن موقتی مسیر پل تجن در مرکز شهر ساری خبر داد.

علی اصغر احمدی در گفتگو با مهر با اشاره به بارندگی شدید در استان اظهار داشت: بالاآمدن آب رودخانه در چند شهرستان استان از جمله، ساری، نکا، سوادکوه، سوادکوه شمالی، میاندرود موجب بروز مشکلاتی شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل آمادگی که از قبل ایجاد شد مشکلی در استان ایجاد نشد افزود: پل تجن ساری را به دلیل آنکه آب رودخانه بالا آمده بود و برای آنکه مشکلی برای شهروندان و مسافران ایحاد نشود، موقت مسدود کرده‌ایم.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.372 seconds.