.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
50فوتی بر اثر تصادف در نوروز 97
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی در آستانه نوروز گفت: سال گذشته طی تعطیلات نوروزی 50 نفر جان خود را در استان از دست دادند.
50فوتی بر اثر تصادف در نوروز 97

به گزارش شمال نیوز: سرهنگ محمدرضا محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت بیشترین علت تصادف ها را سرعت و سبقت های غیرمجاز ، خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد کشته‌شدگان در تصادفات محدوده 30 کیلومتری شهرها جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: 38 درصد متوفیان خودروها، بر اثر واژگونی جان باخته اند که علت واژگونی ها به طور معمول خستگی است.
وی اظهار کرد: در سال 96، یک هزار و 263 نفر از جان باختگان سوانح رانندگی کودکان زیر هفت سال و دو هزار و 218 نفر افراد زیر 17 سال بوده اند .
سرهنگ محمدی بیان کرد: در طول 20 سال گذشته، چهار و نیم میلیون نفر در تصادف ها در کشور مجروح که حدود 30 درصد مصدومان، معلول دائم شده اند.
وی با اشاره به حدود 14 هزار کشته شده ناشی از وقوع حدود پنج هزار تصادف در کشور تصریح کرد: نیمی از کشته شدگان بی تقصیرند از این رو ما حق به خطر انداختن جان انسان های دیگران را نداریم و در همین راستا، پلیس با رانندگان حادثه ساز و متخلف برخورد می کند.
سرهنگ محمدی به ورود بیش از یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو و حدود هشت میلیون مسافر به استان طی نوروز گذشته اشاره و اضافه کرد: طرح نوروزی پلیس از فردا ( شنبه) در استان اغاز می شود.
وی با بیان اینکه پلیس به تنهایی قادر به پیشگیری از حوادث نیست، خاطر نشان کرد: وزارت راه با تقویت ایمنی زیر ساخت ها، وزارت صمت با کنترل ایمنی بیشتر در خودرو سازی ها و وزارت بهداشت با تجهیز و تقویت اورژانس و بیمارستان ها و مردم به عنوان عامل انسانی بایستی به پلیس برای کاهش تصادف ها کمک کنند.
وی نیت پلیس را در برخورد با متخلفان و جرایم رانندگی ، حفظ جان انسان ها و ارامش در سفر شهروندان عنوان و تصریح کرد : مردم برای کاهش حوادث رانندگی بایستی با پلیس و همیاران پلیس همکاری کنند./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.