.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک میلیون اصله نهال در استان مازندران غرس می‌شود
شمال نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اجرای نهضت درختکاری در استان گفت: تا پایان امسال یک میلیون اصله نهال در مازندران غرس می‌شود.
 یک میلیون اصله نهال در استان مازندران غرس می‌شود

حسن خیریانپور در نهمین جلسه شورای اداری مازندران با اشاره روز درختکاری در استان اظهار داشت: با توجه به موقعیت ویژه گردشگری و منابع طبیعی در استان، فضای سبز می تواند تاثیرگذار باشد و تا پایان امسال یک میلیون اصل نهال کاشت می شود.

وی افزود: در دین مبین اسلام به احسان و نیکوکاری سفارش شده و امیدواریم به درستی جهت ترویج این امر مهم تلاش شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد گفت: مساجد به عنوان یکی از پایگاه های مهم انقلاب اثرگذار بوده و باید به محلی برای رفع مشکلات و مسائل  مردم محلات تبدیل شود.

خیریانپور ادامه داد: شهدا نقش مهمی در اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی داشتند و دارند که ایثار آنان در هشت سال دفاع مقدس نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) شکل گرفته و باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.


عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت:  لایحه بودجه  سال 98 تصویب شد که در مسیر ممکن است سال سختی باشد و باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و هدایت درست مدیریت کنیم.  بیشتر بخوانید

عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت:  لایحه بودجه  سال 98 تصویب شد که در مسیر ممکن است سال سختی باشد و باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و هدایت درست مدیریت کنیم.

وی افزود: یکی ازمشکلات کنترل قیمت ها بوده که مدیریت تنظیم بازار داریم که نیازمند فضای جدیدی بوده تا از افزایش لجام گسیخته قیمت ها پیشگیری شود.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال  آب دریای خزر گفت: این امر سال های زیادی در ردیف بودجه بود که این مساله  قطعا مدیریت می شود و اجازه نمی دهیم حق مردم استان ضایع شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.