.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۸۲ موتور سوار در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۸۲ موتور سوار از آغاز امسال تاکنون در جاده‌های استان جان باختند.

به گزارش شمال نیوز،علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندرانکشته شدگان‌ها در حوادث ترافیکی را نفر اعلام کرد و گفت: ۴۸۷ نفر ۱۰ ازآغاز امسال تا کنون در حوادث رانندگی کشته شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ درصد کاهش داشت.

وی افزود: بر اساس آمار شهرستان‌های ساری و میاندرود با ۱۹، بابل با ۱۰ و جویبار، بهشهر و آمل هر کدام با ۸ نفربیشترین و شهرستان‌های نور، تنکابن، نوشهر و بابلسر هر کدام با ۲ نفر کمترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسید.

عباسی گفت: بیشترین فوتی در ماه‌های مرداد و خرداد هر کدام با ۱۳، تیر با ۱۲ مورد بیشترین و کمترین آن با ۳ نفر در آذر ماه ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به فوت ۵۴ نفر از موتور سواران در محور برون شهری و روستایی و ما بقی محور درون شهری افزود: از ۸۲ نفر فوتی‌های موتور سوار در نه ماه ۸۱ نفر مرد و ما یک زن هستند.

وی با اشاره به فوت ۷۵ راننده موتور و ما بقی سرنشین افزود: شایعترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی‌های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران بوده که امید می‌رود با رعایت مقرراتراهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.