.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار میاندورود: قول می‌دهم معایب پل نکاچوب میاندورود برطرف شود
فرماندار میاندورود با بیان اینکه عمده بحث و درخواست شهروندان معترض میاندورودی در مسدود کردن محور سورک به گهرباران ایجاد روشنایی در پل نکاچوب بوده است، گفت: قول می‌دهم در روزهای اخیر روشنایی قسمت‌های حادثه‌خیز، روشنایی به همراه علائم هشدار دهنده پل نکاچوب این جاده نصب شود.

به گزارش شمال نیوز،علی غلامیان درباره مسدود شدن جاده سورک به گهرباران توسط مردم و اشکالات متعدد این محور در میاندورود با اشاره به اینکه جاده سورک به گهرباران و محور گهرباران شهرستان میاندورود از سال‌های گذشته مشکل داشته اما به‌صورت مقطعی در حال برطرف شدن است، اظهار کرد: تعریض بخشی از پل نکاچوب طی یک ماه اخیر صورت گرفته و قرار است مطالعات کامل آن انجام شده و ستون‌های آن برای تکمیل شدن تعریض پل نکاچوب احداث شود.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه عمده بحث و درخواست شهروندان معترض میاندورودی در مسدود کردن محور سورک به گهرباران ایجاد روشنایی در پل نکاچوب بوده است، افزود: از روز یکشنبه جلسات برطرف کردن معایب پل نکاچوب برگزار و قول می‌دهم در روزهای اخیر روشنایی قسمت‌های حادثه‌خیز محور گهرباران و روشنایی پل نکاچوب این جاده نصب می‌شود.

غلامیان از نصب علائم راهنمایی و رانندگی و علائم هشدار دهنده در محور سورک به گهرباران خبر داد و بیان کرد: اگر مشکلی در آسفالت پل نکاچوب و هر قسمت دیگری از جاده گهرباران مشاهده شود، اداره راهداری را موظف می‌کنیم تا اقدامات ایمن‌سازی و آسفالت این محور را انجام دهد.

*زیرساخت‌ها ضعیف است

فرماندار میاندورود در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه چرا زیرساخت‌های حداقلی، تجهیزات و ادوات خدمات‌رسان مکانیکی مانند بالابر برای نصب لامپ در محورهای این شهرستان ضعیف و یا خراب است، گفت: زیرساخت‌های شهرستان ضعیف است و باید آن را برطرف کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.045 seconds.