.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن ۹۷ در مازندران اعلام شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت:دوشنبه همزمان با ۲۲ بهمن ماه محدودیت‌های ترافیکی در استان اعمال می‌شود

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: دوشنبه همزمان با ۲۲ بهمن ماهمحدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های هراز و چالوس اعمال می‌شود.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس ساعت ۲ بعد از ظهر فردا دوشنبه ۲۲ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت ۲ بعد از ظهر فردا از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد آمدوشد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.