.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه: مردم در شرایط سخت اقتصادی باید به صورت ویژه مورد حمایت شوند
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مردم در شرایط سخت اقتصادی باید به صورت ویژه مورد حمایت شوند

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از 12 جلد کتاب روز شمار انقلاب اسلامی در مازندران به روایت اسناد ساواک اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری زیادی در حوزه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی داشته است.

وی با اعلام اینکه برای صیانت از انقلاب اسلامی باید تلاش ویژه انجام شود، تصریح کرد: روند پیشبرد نظام باید با معیارها و ارزش‌های امام راحل حفظ و حراست شود.

نماینده ولی فقیه در استان ماندران خاطر نشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی باید زمینه حمایت از مردم را فراهم کنیم و مردم داری انقلاب باید به صورت برجسته‌تر در دستور کار مسئوولان کشور و استان قرار گیرد.

وی یادآور شد: تلاش‌های زیادی در حوزه عمرانی و فرهنگی در کشور انجام شده و این روند باید با سرعت‌ بیشتری ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اضافه کرد: در حال حاضر باید راجع به صیانت و حفظ انقلاب تلاش کنیم و دستاوردهای نظام را باید مانند اوائل انقلاب به صورت جدی در سایه وحدت حفظ کنیم.

وی وحدت را رمز موفقیت نظام اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: موفقیت 40 ساله ما از اتحاد و پیروی از ولایت فقیه شکل گرفته است و اگر وحدت ما دچار آسیب شود به شدت دچار مشکل می‌شویم.

طبرسی با اشاره به ایجاد موزه عبرت در حاشیه بوستان ولایت، افزود: در این موزه بخشی از جنایات‌های حکومت ستمشاهی به نمایش گذاشته شده و این اقدام قابل تقدیر است.

در ادامه احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران،اظهار کرد: اسناد به واسطه‌ای که توسط وزارت اطلاعات تهیه شده است، سندیت آن برای محققان بسیاری حائز اهمیت است.

وی با اعلام اینکه تحلیل‌های متفاوتی از علل پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود دارد، گفت: برخی‌ها پیروزی انقلاب اسلامی را فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می‌دیدند و بیشتر اطلاعات ما درباره انقلاب اسلامی مربوط به روایت بوده است و کمتر اطلاعات ما بر پایه اسناد و مدارک بوده است، در حال حاضر وزارت اطلاعات اسنادی که می‌تواند برای محققان و پژوهشگران مورد استفاده قرار گیرد منتشر کرده است.

استاندار مازندران یادآور شد: مواضع وزارت اطلاعات در حوزه‌های مختلف مواضع سیاسی و جانبدارانه نیست.

وی با اعلام اینکه باید به خودمان ببالیم که انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسیده است، گفت: باید بپذیریم که با مسائل و مشکلات جدیدی رو به رو هستیم و نسل جدید ما نیاز دارد که به اسناد واقعیت‌های حقایق انقلاب اسلامی و تلاش‌های انجام شده دسترسی پیدا کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.607 seconds.