.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش نیم متری برف در ارتفاعات غربی مازندران
بیشترین میزان بارش برف در ارتفاعات غربی مازندران ۵۰ و ارتفاعات مرکزی مازندران تا ۱۵ سانتی متر گزارش شده است.

به گزارش شمال نیوز،بسطامی مدیر گروه اداره پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم بارش باران و برف در استان گفت: از دیشب تاکنون بیشترین میزان بارش برف در ارتفاعات غربی مازندران از ۲۰ تا ۵۰ و ارتفاعات مرکزی مازندران از ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران و برف در استان فردا نیز به صورت پراکنده ادامه دارد، افزود: بیشترین میزان بارش باران در رامسر و نوشهر به ترتیب ۲۰ و ۱۹ میلی متر ثبت شد.

مدیر گروه اداره پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه سامانه بارشی صبح سه شنبه از مازندران خارج می‌شود گفت: با ادامه فعالیت این سامانه بارشی، دمای هوای استان ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد که با این نوسان دمایی، دمای مرکز استان به ۱۰ درجه سانتی گراد می‌رسد.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران هم با اشاره به تداوم بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر به شهروندان توصیه کرد از اقامت در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران موجب لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد خودرو‌ها شد به رانندگان توصیه کرد هنگام عبور از مناطق برفگیر خوراک و پوشاک گرم و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از دامداران و ساکنان بومی حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خواست هنگام بارش باران دام‌ها را در مناطق امن نگهداری و فعالان دریایی نیز در این مدت از ماهیگیری و قایقرانی پرهیز کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.