.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی دوره دکتری مدیریت آموزشی در دانشگاه آزاد ساری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از راه اندازی دوره دکترای مدیریت آموزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در این مراسم طی سخنانی گفت: پیگیری های متعدد موجب آن شد که ما بتوانیم اولین دوره دکترای مدیریت آموزشی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار کنیم و بزودی یک رشته جدید دکترای دیگر در گروه علوم انسانی در این دانشگاه با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم دایر خواهد شد.

کیومرث نیاز آذری با اشاره به رشد رشته های کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی گفت: تعداد رشته های کارشناسی ارشد از دو رشته به ۱۳ رشته رسیده است و ما امیدواریم در سایه اساتید توانمند و امکانات مناسب آموزشی که در این مرکز مستقر شده است مجوز راه اندازی رشته های جدید دیگری را نیز دریافت کنیم.

نیاز آذری نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در تولید علم و گسترش دانش در کشور ستود و گفت: امروز نام دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز معتبر علمی در کشور و جهان می درخشد و انتظار می رود با کمک و مساعدت همگان این دانشگاه بتواند به رسالت خود در جهت تحقق اهداف چشم انداز ۲۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کند.

وی حضور بیش از 9 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری را بسیار مغتنم دانست و تصریح کرد: آینده جامعه اسلامی در دستان دانشجویان امروز است و کیفیت بخشی به آموزش و ارتقا سطح علمی دانشجویان می تواند توسعه و تعالی آینده جامعه اسلامی را تضمین کند.

نیاز آذری پتانسیل نیروی انسانی و امکانات آموزشی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بی نظیر خواند و گفت: با وجود گسترش رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و راه اندازی دوره دکترای مدیریت آموزشی هنوز این دانشگاه به جایگاه واقعی خود نرسیده است و انتظار دارم تا همه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بر تلاش خود بیافزایند تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به یک دانشگاه کیفی و استاندارد و نمونه در سطح استان و کشور تبدیل شود.

در پایان این مراسم به اولین دانشجویان دوره دکترای مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یزدان صیادی سیسخت 23 مهر 1388
ضمن عرض سلام وتبریک به مناسبت راه اندازی دوره دکتری مدیریت اموزشی که یک خبر بسیار مسرت بخشی برای من بود لطفازمان ثبت نام دوره جدید را برایم بنویسید بسیار متشکرم صیادی از استان کهگیلویه وبویر احمد
محمد 7 آبان 1388

معرفي منابع آزمون دكتري مديريت صنعتي(مديريت توليد و عمليات - مديريت تحقيق در عمليات - مديريت سيستم ها) ، مدیریت بازرگانی (مدیریت بازاریابی)، مدیریت مالی، مدیریت دولتی دانشگاه آزاد + جزوه براي برخي از دروس امتحاني + نمونه سوال هاي سالهاي قبل و مشاوره تخصصي در ارتباط با آزمون دكتري توسط رتبه هاي برترسالهاي گذشته.09365592537
نا شناس 30 آبان 1388
باسلام .لطفا منابع آزمون دکترای مدیریت آموزشی و زمان آزمون و نحوه تهیه آنرا اعلام فرمائید.
حكيمه محمدي 7 آذر 1388
باسلام .لطفا منابع آزمون دکترای مدیریت آموزشی و زمان ثبت نام دوره جدید آزمون را برايم اعلام فرمائید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.