.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین واکنش به تصویب بودجه انتقال آب خزر در کمیسیون تلفیق؛
شاعری : انتقال آب دریای خزر به سمنان پاسخ خوبی به رای 70 درصدی مازنی ها به رئیس جمهور نیست
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید هدیه رئیس جمهوری که 70 درصد مردم مازندران به او رای دادند انتقال آب خزر به سمنان باشد.....
شاعری : انتقال آب دریای خزر به سمنان پاسخ خوبی به رای 70 درصدی مازنی ها به رئیس جمهور نیست

شمال نیوز :  نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید هدیه رئیس جمهوری که 70 درصد مردم مازندران به او رای دادند انتقال آب خزر به سمنان باشد.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری شامگاه جمعه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل بیمارستان در حال ساخت خاتم الانبیای بهشهر افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تلاش برای توسعه بهداشت و درمان با قوت در دستور کار قرار گرفت و در سال های اخیر شاهد توسعه بیش از پیش در این بخش بوده ایم.

وی اظهار کرد: در بخش بهداشت و درمان در شرق مازندران همچون سایر بخش ها دارای نقشه راه و چشم انداز لازم هستیم و در یک دوره ۱۰ ساله از ابتدای دوره نمایندگی تلاش داریم تا تعداد تخت بیمارستانی منطقه به میانگین تعداد تخت استان برسد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نباید هدیه رییس جمهوری که ۷۰ درصد مردم مازندران به او رای دادند؛ انتقال آب خزر باشد.

شاعری با بیان اینکه اکنون سه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خاتم الانبیای بهشهر، بیمارستان ۶۴ تختخوابی نکا و بیمارستان ۶۴ تختخوابی گلوگاه در دست ساخت است؛ یادآور شد: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خاتم الانبیای بهشهر با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال افتتاح می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حساسیت محصولات تراریخته اشاره و تصریح کرد: در حوزه محصولات تراریخته با حساسیت فراوان وارد شده و وزارت بهداشت را هم حساس کردیم تا این محصولات دارای برچسب شده و مشخص شوند.

شاعری اضافه کرد: وزارت بهداشت نباید روی موضوع تراریخته بی تفاوت باشد و بر همین اساس وزارت بهدشات موظف به برچشب دار کردن محصولات تراریخته شد.

وی همچنین با اشاره به بحران کم آبی در سطح کشور و انتقال آب خزر به سمنان خاطر نشان کرد: با وجود همه مخالفت های انجام شده، دولت انتقال آب خزر را در لایحه آورد در حالی که حق مردم مازندران این نیست و انتقال آب خزر هم تنها راه تامین آب برای سمنان نیست.

شاعری در ادامه با اشاره به گازرسانی به نقاط مختلف روستایی شرق مازندران گفت: گازرسانی به روستاها از برکات مهم انقلاب اسلامی بود که برای این منظور، در اسفند ماه امسال با برنامه ریزی انجام شده ۳۳ روستای شرق مازندران با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی گازرسانی و مشعل گاز در این روستاها روشن می شود.

وی گفت: ظرفیت های خوبی در شرق مازندران برای گردشگری وجود دارد و این منطقه می تواند مقصد گردشگری شود و نقشه نهایی آزادسازی کاخ صفی آباد به وزارت اطلاعات ارائه شده و منتظر نتیجه نهایی هستیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 بهمن 1397
بسمه تعالی خیلی وقت هست اکثر مازنی ها به رآیی که به روحانی دادند اظهار ندامت میکنند و من بعد ما مازنی ها خیلی دقت خواهیم کرد که فردی با کفایت و صادق را رأی بدهند.
نا شناس 13 بهمن 1397
آنها نمایندگان خوزستان هستند که از خود رئیس دولت بگیر تا تمام مسئولین رده بالای دولت وحتی خود رئیس مجلس ورئیس قوه قضائیه را با بهانه قرار دادن گرد وخاک که طبیعی هست واز کشور عراق وارد می شود همه راکشاندند به خوزستان آنها را می گویند نماینده مردم نه شما نمایندگان شمالی دنیا را آب ببرد به جهنم من باشم دیگه به درک
بابلی 13 بهمن 1397
رئیس جمهور از اول هم به فکر ما نبود. ما اشتباه کردیم که به ایشان رای دادیم.فریب سیاسیون را خوردیم.
نا شناس 12 بهمن 1397
آقای شاعری بس کنید این بازیهای با کلمات را !
گردشگری ای که زیر ساخت آن فراهم نشده ، چگونه بسط پیدا میکند ! هنوز فرهنگ نریختن زباله را به گردشگران تفهیم نکردید و در دفع زباله هم که بماند......
زمانی برای تامین آب یزد یک رییس جمهوری اقدام کرد و اصفهان را محروم از آب نمود، پشت پرده انتقال آب به سمنان اصفهان و صنایع محتاج به آب آن است .
مواظب ساختن سد های کسیلیان و فینیسک باشید . آقای روحانی و امثالهم میروند .
زمستان میرود و روسیاهی ........
اما آقای رمدانی عزیز ! رسالت انتشار نظرات دیگران را تا کی از یاد خواهید برد ؟
بی نام 13 بهمن 1397
ببندید دهنتونو. پاسخ خوب مال وقتیه که باز به رای شما نیاز باشه. من نمی دونم کی به شما بی عرضه ها رای داده. خاک برسرما که شما نماینده هامونید. حریف دوتا نماینده نشدید. حالا برید دست بوسی.
نعيم 13 بهمن 1397
خاك عالم تو سر نماينده هاي ما تو كميسيون تلفيق......خاك

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.