.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه: ولایتمداری کار بزرگ حضرت فاطمه (س) است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تکیه بر بعد حماسی انقلاب فاطمی اظهار داشت: کار بزرگ حضرت فاطمه (س) ولایتمداری و تبعیت از ولایت است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش ازظهر سه شنبه در همایش روحانیان شرق استان در امامزاده عباس ساری با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها حتی برای همه ائمه معصومین علیه السلام هم الگو بوده است اظهار داشت: بزرگترین دغدغه پیامبر مکرم اسلام (ص) و همه انبیاء الهی ماندگاری دین و احیاء سنت های الهی بوده است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در فدک از جریان اقتصادی و مالی دفاع نکرد و ایشان از پرچم اسلام و دین خدا دفاع کرد و شهیده راه ولایت شد و تهمت زدن به دخت نبی مکرم اسلام برای دفاع از فدک در جریان های اقتصادی و مالی فقط یک انحراف است و ایشان خود را فدای دین خدا و تبعیت از ولایت کرد.

وی عنوان کرد: در معرفت دفاع از ولایت به امر ولی نباید نگاه کرد بلکه باید پیشگام بود و حضرت قمر بنی هاشم (ع) در روز عاشورا پیشگام دفاع از امامت و ولایت بود و الگوی او حضرت زهرا سلام الله علیها بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اظهار اینکه روحانیت شیعه باید در دفاع از اسلام ناب و دین خدا پیشگام باشند افزود: سربازی دین یک افتخار بزرگ بوده که نصیب روحانیت شده و در برابر لغزش ها و انحرافات سینه سپر کرده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: حقیقت دین باید برای جامعه اسلامی تبیین شود و شبهات موجود در حوزه دین و تحاریف منحرف از آن بابد روشنگری کنیم.

وی از حجاب و عفاف به عنوان دفاع از اسلام و دین خدا یاد کرد و گفت: رعایت حجاب و عفاف مورد تاکید قرآن و همه انبیاء الهی است و وقتی دین پذیرفته شد، رعایت همه حدود الزامی است و اختیاری نیست زیرا جامعه دینی قانون مدار است و بی قانونی در آن پذیرفتنی نیست و به اسم آزادی نباید از آن سوء برداشت شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: برخی متاسفانه در کشور درپی تحریف در اسلام و دین هستند و به تشویق به اسلام بی خطر و به عبارتی تبلیغ به اسلام مورد قبول آمریکایی ها در جامعه می پردازند.

حجت الاسلام حاجی صادقی قرآن را جامع ترین و کامل ترین پیام خدای متعال و نبی مکرم اسلام مامور به ابلاغ آن دانست و گفت: ولایت قائم مقام خدا است و نبی مکرم اسلام هم نبوت داشت و هم امامت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.