.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود سرمربی با دستیاران جدید ؛
پایان بلاتکلیفی نساجی مازندران با انتخاب مجید جلالی
شمال نیوز » در این 10 روز هم که تکلیف سرمربی مشخص نشده بود، بازیکنانی مثل حامد لک و ابوالفضل علایی از نساجی مازندران جدا شدند که جای تعجب داشت. ....
پایان بلاتکلیفی نساجی مازندران با انتخاب مجید جلالی

شمال نیوز: بعد از اینکه جواد نکونام از سرمربیگری نساجی مازندران استعفا داد، زمان زیادی گذشت اما مالکان این باشگاه قائم شهری خیلی دیر سرمربی جدید را انتخاب کردند.

به گزارش شمال نیوز ، شاید دلیل این تعلل، تلاش برای بازگردان نکونام بود. چراکه چندی پیش مالکان باشگاه نساجی با نکونام جلسه گذاشتند و ظاهرا به توافق اولیه هم برای ادامه همکاری رسیدند اما در نهایت این مساله خیلی زود منتفی شد. در مدت اخیر نام‌های زیادی به عنوان گزینه سرمربیگری نساجی معرفی شد اما باز هم چهارشنبه گذشته (26 دی) جلسه دیگری با نکونام برگزار شد تا این سرمربی جوان را برگردانند اما باز هم با جواب منفی مواجه شدند تا این بار مالکان باشگاه نساجی، مجید جلالی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب و رسما معرفی کنند.

 

حدود 10 روز قبل بود که خبر رسید مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران انتخاب شد. این خبر پس از جلسه شبانه سه‌شنبه (18 دی 97) جلالی با مسئولان نساجی مازندران منتشر شد. جلسه‌ای که ابتدا جلالی آن را تکذیب کرد و گفت در آن روز بشاگرد بود اما بعدا خود این سرمربی در مصاحبه دیگری اعلام کرد سه‌شنبه (یعنی همان شب 18 دی) با مسئولان نساجی جلسه داشت اما هنوز تکلیفش برای حضور در این تیم قائمشهری مشخص نیست.

البته در مورد حضور جلالی در نساجی شایعه‌های زیادی به وجود آمد اما ظاهرا یک سری اختلاف بین مالکان باشگاه باعث شد همه چیز به تعویق بیفتد. جالب این است که در این مدت، نام محمد تقوی به عنوان گزینه اصلی نساجی و البته فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید این تیم مطرح شد اما مالکان باشگاه نه آنها را تکذیب می‌کردند و نه تایید تا حواشی ادامه داشته باشد و پررنگ‌تر از همیشه شود.

در این 10 روز هم که تکلیف سرمربی مشخص نشده بود، بازیکنانی مثل حامد لک و ابوالفضل علایی از نساجی مازندران جدا شدند که جای تعجب داشت. جدایی بدون دردسر و البته بدون مخالفت از سوی باشگاه. با این اتفاقات، شرایط هر لحظه نگران‌کننده‌تر می‌شد که تعدادی از هواداران نساجی با حضور در کانون پیشکسوتان فوتبال قائمشهر با رحیم دست‌نشان و دیگر پیشکسوتان نساجی جلسه گذاشتند و نگرانی خود را انتقال دادند.

بعد از آن هم خبر رسید، حسن‌زادگان استاندار مازندران با دعوت از فرهاد صنیعی‌فر مالک 51 درصد سهام باشگاه نساجی و رضا حدادیان مالک 49 درصد دیگر سهام این باشگاه، از آنها خواست زودتر تکلیف تیم را مشخص کنند. در این جلسه استاندار مازندران از مالکان باشگاه خواهان همکاری صمیمانه و ادامه دادن مسیر با هم شد. چراکه در مدت اخیر خبرهای زیادی در مورد اختلاف مالکان باشگاه نساجی مازندران به گوش رسیده بود. بعد از آن هم حسن‌زادگان از صنیعی‌فر و حدادیان درخواست کرد که زودتر هیات مدیره جدید باشگاه را معرفی و در 24 ساعت آینده سرمربی تیم را هم انتخاب کنند.

از این جلسه زمان زیادی نگذشته بود که باشگاه نساجی رسما اعلام کرد مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شد تا نگرانی هواداران کمتر شود. جلسه معارفه جلالی و دستیارانش یعنی حمید مطهری و رضا مرتضی‌زاده، قرار است شنبه (29 دی) با حضور مالکان باشگاه، در تمرین ساعت ١١ صبح، ورزشگاه کارگران انجام شود تا این مربیان کار خود را زودتر انجام دهند.

اگرچه با انتخاب جلالی نگرانی هواداران تا حدودی کمتر شد اما هنوز مشکلات مالی پا برجاست و این مساله می‌تواند دردسرساز باشد. چراکه با رفتن 2، 3 بازیکن و البته اصرار چند بازیکن دیگر برای جدایی، به نظر می‌رسد نساجی در ادامه کار، راه سختی داشته باشد و فقط باید برای ماندن در لیگ برتر تلاش کند.

به هر حال جذب بازیکن خوب در این مقطع خیلی سخت است و البته بازیکنان جایی نمی‌روند که مشکل مالی داشته باشد. این مساله حالا دغدغه بزرگی برای نساج‌ها شده که باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. آیا اسپانسری که قبلا از او صحبت به میان آمده بود، به کمک تیم می‌آید یا اینکه مالکان باشگاه منتظر کمک مسئولان استان خواهند بود؟ البته اگر اختلافات بین مالکان باشگاه نساجی کنار گذاشته شود، احتمالا مشکلات مالی هم حل خواهد شد. چراکه یکی از مالکان تا الان هزینه‌های زیادی برای تیم انجام داده اما به دلیل اینکه در تصمیم‌گیری‌ها نمی‌توانست نقشی داشته باشد، انگیزه خود را از دست داد و دیگر کمکی به تیم نکرد. حالا باید دید انتخاب مجید جلالی با نظر هر 2 مالک بوده یا نه و اینکه جلالی می‌تواند در تیم پرطرفدار نساجی مازندران موفق باشد؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.618 seconds.