.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش نسبی دما تا فردا در مازندران/ سامانه بارشی در راه است
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: امروز جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است، باتوجه به شکل‌گیری جریانات جنوبی در ارتفاعات و دامنه‌ها احتمال وزش باد گرم وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: امروز جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است، باتوجه به شکل‌گیری جریانات جنوبی در ارتفاعات و دامنه‌ها احتمال وزش باد گرم وجود دارد.

وی افزود: بیشینه دمای هوا مربوط گذشته مربوط به ساری با 15 درجه و سردترین دما مربوط به بلده با 12 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: صبح امروز در برخی از ایستگاه‌های جلگه‌ای ازجمله قراخیل قائم‌شهر، ساری، گلوگاه و آمل به زیرصفر درجه رسید که کمترین دما مربوط به دشت‌ناز و قائم‌شهر با دو درجه زیر صفر و دمای ساری 0.4 زیر صفر بوده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه اواخر فردا آسمان مازندران رو به ابرناکی است، گفت: فردا شب از سمت غرب استان بارش‌های پراکنده داریم و روز دوشنبه شاهد بارندگی هستیم.

رضوی با بیان اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است، تصریح کرد: روز پنج‌شنبه آسمان مازندران مهمان نفوذ سامانه زمستانی است که درباره جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه درحال حاضر پوشش برف در کوه‌ها و ارتفاعات مازندران در لایه نازک است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ورود این سامانه بارشی زمستانی بخشی از مشکلات خشکسالی کاهش یابد.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.