.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف و مه‌آلودگی محورهای سوادکوه و کیاسر/لغزنده بودن محورهای هراز و کندوان
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ارتفاعات محور کیاسر مه‌آلود بوده و شاهد بارش برف در این محور هستیم.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر ارتفاعات محور کیاسر مه‌آلود بوده و شاهد بارش برف در این محور هستیم.

وی افزود: با توجه به بارش برف در ارتفاعات محور کیاسر تردد با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به مه‌آلودگی محور گدوک سوادکوه اضافه کرد: در محدوده طالع‌رودبار تا گرزین‌خیل محور سوادکوه شاهد بارش برف و در سایر محدوده این محور شاهد بارش باران هستیم.

این مسؤول با بیان اینکه شب گذشته شاهد بارش برف در محورهای هراز و کندوان بودیم، گفت: در حال حاضر بارشی نداریم ولی با توجه به بارش‌ها سطح محور لغزنده است.

هاشمی با تأکید بر تجهیز خودروها به زنجیرچرخ خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی رانندگان با اطمینان از سلامت فنی خودروها، وسایل گرمایشی و همچنین با باک پُربنزین در محورهای کوهستانی مازندران تردد کنند و درصورت عدم ضرورت از تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان پرهیز کنند.

وی یادآور شد: با توجه به روزهای پایانی مسافران در حال تردد به سمت شمال هستند که ضرورت دارد وضعیت راه‌ها را قبل از تردد استعلام کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: همچنین تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان با اشاره به اینکه محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود، گفت: مسافران در هر ساعتی از شبانه‌روز از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ می‌توانند از آخرین وضعیت جاده‌های مازندران مطلع شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.