.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون وزیر ارتباطات: پوشش ضعیف مخابراتی در مازندران رفع می شود
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پوشش و آنتن دهی ضعیف مخابراتی در برخی مناطق استان گفت: تا پایان سال جاری کیفیت پوشش ارتقا می یابد.

به گزارش شمال نیوز، حسین فلاح جوشقانی صبح پنجشنبه در نشست با استاندار مازندران با بیان اینکه در حال رفع مشکلات و پوشش ضعیف ارتباطی در برخی مناطق مازندران هستیم تصریح کرد: بهینه سازی لازم ونصب سایت و اجرای طرح رومینگ بین اپراتورها در حال انجام است.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات آماده نصب است و نیاز به همکاری برخی از دستگاهها برای نصب آن داریم اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال چاری بهترین کیفیت پوشش را در مازندران شاهد باشیم.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز به مزیت های گردشگری در استان اشاره کرد و آن را از عوامل موثر و تاثیرگذار در توسعه استان برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت های آی تی می تواند بستر اشتغال و تولید ثروت را در استان افزایش دهد.

وی با اظهار اینکه استفاده بهینه از آی تی می تواند چرخه تولید و اشتغال را در استان متحول کند خواستار بهره گیری از تکنولوژی های جدید و فناوری اطلاعات برای رشد اقتصادی در مازندران شد.

استاندار مازندران، نیروی انسانی، خلاق و کارآفرینی را از جمله ظرفیت های توسعه در استان برشمرد و با تاکید بر نگاه ویژه مسئولان به بخش آی تی افزود: در حال حاضر در ۵۵ شهر استان از تکنولوژی تری جی دو اپراتور تلفن همراه استفاده می شود ولی لازم است پوشش ضعیف مخابراتی در برخی جاده های کوهستانی استان رفع شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.