.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست احمدی نژاد برای تجمع ۳۰ دی در میدان انقلاب/ واکنش وزارت کشور
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر کشور با استناد به اصل ۲۷ قانون اساسی، بار دیگر خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع مردمی در

انصاف نیوز نوشت: نه سال پس از درخواست میرحسین موسوی از وزارت کشور احمدی نژاد برای تجمع ۲۵ خرداد ۸۸ که بی پاسخ ماند، حالا محمود احمدی نژاد برای تجمعی اعتراضی در میدان انقلاب در روز یکشنبه ۳۰ دی ماه از وزارت کشور روحانی مجوز درخواست کرده است.

احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود خبر داده است که «با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر کشور با استناد به اصل ۲۷ قانون اساسی، بار دیگر خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع مردمی در اعتراض به سیاست ها و عملکردهای مقامات مسئول و نحوه اداره کشور از سوی قوای مختلف شد».

کانال تلگرامی او نوشته است: «دکتر احمدی نژاد با اشاره به بهانه جویی های وزیر کشور  برای ممانعت از اعمال این حق مسلم و قانونی تاکید کرده است که این رفتار آشکارا جرم و موجب سلب مشروعیت از وزیر کشور است و در آینده ای نه چندان دور به آن رسیدگی خواهد شد.


واکنش وزارت کشور به تقاضای برگزاری تجمع توسط احمدی‌نژاد

معاون سیاسی وزارت کشور در واکنش به تقاضای احمدی‌نژاد برای برگزاری تجمع در میدان انقلاب گفت: این تقاضا قابل بررسی است.

به گزارش شمال نیوز، احمد ملانوری با اشاره به اینکه هرکسی می‌تواند تقاضای برگزاری تجمع یا راهپیمایی را به وزارت کشور بدهد، اظهار کرد: وزارت کشور بررسی تقاضای برگزاری تجمعات را به استانداری واگذار می‌کند، اما تقاضای برگزاری راهپیمایی در کمیسیون ماده 10 احزاب بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: تقاضای احمدی‌نژاد هم قابل بررسی است اما موافقت یا عدم موافقت با این تقاضا همانند سایر تقاضاها، بستگی به بررسی‌های انجام شده دارد. تا این لحظه من تقاضای برگزاری تجمع توسط احمدی‌نژاد را ندیده‌ام. اگر تقاضا به دست ما برسد، آن را بررسی می‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.