.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون هواشناسی مازندران:
باد و باران از امشب تا فردا مهمان مازندران است
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: باد و باران از امشب تا فردا مهمان آسمان استان است.

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امروز کماکان جوی پایدار حاکم بود و آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری است.

وی افزود: بانفوذ موج ناپایدار انتظار داریم وزش باد در آسمان مازندران آغاز شود که در ارتفاعات استان تحت تاثیر قرار داده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: امشب با شمالی شدن جریانات سطح زمین و شکل‌گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران مهیا می‌شود که همراه با وزش باد برخی مناطق شدید به‌تدریج همراه با بارندگی خواهد بود.

اسدی اضافه کرد: فردا علاوه بر کاهش دما  کمابیش شاهد بارندگی در آسمان مازندران خواهیم بود که ارتفاعات ابری و مه‌آلود و مناطق سردسیری کوهستانی با بارش برف همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اواخر فردا از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، تصریح کرد: از روز جمعه تا روز یک‌شنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود و مجددا افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز دوشنبه هفته آینده شرایط برای بارندگی در آسمان مازندران مهیا می‌شود که جزئیات بیشتر در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پایان گفت: وضعیت دریای مازندران امشب و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.