.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 1.5 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در رامسر
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 17 قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان رامسر خبر داد .

به گزارش شمال نیوز،حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع لوازم خانگی قاچاق در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی رامسر با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامسر در بازدید از محل نگهداری کالا توسط متهم، 17 قلم لوازم خانگی قاچاق کشف کردند.

این مسؤول ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد .

مفخمی با اشاره به اینکه قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است،تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است ، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.251 seconds.