.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه انسداد شبانه محور کندوان
رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه انسداد شبانه محور کندوان از 29 مهر ماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: این محدودیت از ساعت 21:30 تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌جز ایام تعطیل اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی افزود: باتوجه به فصل سرما توصیه ما به رانندگان تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ و اطمینان از سلامت فنی خودروها است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که رانندگان باید به تابلوها توجه کرده و از توقف در مکان‌هایی که با تابلو مشخص شده که احتمال ریزش وجود دارد خودداری کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه انسداد شبانه محور کندوان از 29 مهر ماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: این محدودیت از ساعت 21:30 تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌جز ایام تعطیل اعمال می‌شود.

قدمی ادامه داد: در مدت اجرای محدودیت انسداد شبانه محور کندوان تردد از محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: باتوجه به اجرای طرح زمستانه پلیس راه لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.