.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده سمنان پس از نشست با رئیس مجلس ؛
نظر لاریجانی برای انتقال آب دریای خزر به سمنان مثبت است!
شمال نیوز : همتی بابیان اینکه هم‌اکنون فضای مناسبی در ارتباط با اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان حاکم است، بیان کرد: برگزاری همایشی در این ارتباط می تواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.....
نظر لاریجانی برای انتقال آب دریای خزر به سمنان مثبت است!

شمال نیوز:  نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر از برگزاری نشستی با رئیس مجلس درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان خبر داد و گفت: لاریجانی نظر مثبتی به این طرح دارد

به گزارش شمال نیوز ،  احمد همتی پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن اشاره به برگزار نشستی با حضور استاندار سمنان و رئیس مجلس شورای اسلامی درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان، بیان کرد: در این نشست پیرامون مشکلات استان درزمینهٔ کمبود آب بحث و تبادل‌نظر شد که نظر مثبت لاریجانی درباره انتقال آب یکی از مهم‌ترین بخش‌های این نشست بود.

وی بابیان اینکه در این نشست گزارشی درباره پروژه انتقال آب دریای خزر به استان سمنان ارائه شد، تأکید کرد: ردیف بودجه برای اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان در صورت تصویب به اجرا درخواهد آمد.

عضو خانه ملت گفت: صحبت‌های اولیه با سرمایه‌گذاران برای انتقال آب خزر به سمنان انجام‌شده است و همچنین در این نشست مقرر شد تا جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان‌های شمالی کشور و همچنین استان سمنان در آینده نزدیک برگزار شود.

همتی بابیان اینکه هم‌اکنون فضای مناسبی در ارتباط با اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان حاکم است، بیان کرد: برگزاری همایشی در این ارتباط می تواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار سمنان نیز در نشست با رئیس مجلس بر برگزاری همایشی در ارتباط با انتقال آب خزر به سمنان تاکید و بیان  داشت: برای دعوت از سرمایه‌گذاران می‌توان پنلی را در این همایش ایجاد کرد تا بتوانیم بهترین راهکار را برای اجرای این طرح بیابیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آملی ریکا 15 دي 1397
من یک آملی هستم این برادران توسط آملی ها هیچ رای نیاوردند ونمیارند حتی در حد یک ...حتی به مازندرانی بودن خودشان خجالت میکشند هیچ کاری نمیکنند ....
نا شناس 15 دي 1397
آقای لاریجانی مازندرانی نیست که بگوید از جانب مازندرانیها صحبت میکند
ناشناس 15 دي 1397
مگر فقط نظر لاریجانی برای انتقال آب دریای خزر به سمنان مهم است بقیه مردم آدم نیستند لطفا با شوق و ذوق این نظرات را درج مکمید مردم مازندران خودشان آب شرب ندارند علاوه بر این مسائل و مشکلات زیست محیطی وجود دارد حداقا انتظار این بود که نظر مردم هم در پایان نظر نماینده سمنان و مزایا و محاسن آن را می نوشتید و عواقب این کار را هم درج می کردید.
مازنی 15 دي 1397
ما مازندرانی ها نماینده های مازندران رو دعوت میکنیم به این چالش بزرگ. آقایان یوسف نژاد، دامادی، شاعری، نیازآذری و... انتخاب کنید آیندگان این استان چطور راجبه شما و شجاعتتون و غیرتتون قضاوت کنن.
مازندرانی 15 دي 1397
مسولین مازندران بخاطر رودربایستی با دولت سمنانیان نمیخوان جلوی این فاجعه رو بگیرن فقط حرف و ... تحویل رسانه ها میدن آخرش هم میگن تصمیم نظام بوده .حالا میبینم .مثل تصویب 20 دقیقه ای برجام این انتقال هم در عرض 20ثانیه به تصویب میرسه .
رومینا 15 دي 1397
از آنجا که این طرح جزوه طرحهای بزرگ کشوری است که ایرادهای زیادی بدان وارد است و کشور ی که با دارا بودن 1400 کیلومتر عرض جغرافیایی فقط دارای میانگین 20کیلومتر نوار معتدل و ابی می باشد که انهم ادر خطر میافتد و از آنجا که نهادها هم دارای قرارگاهای فنی مهندسی می باشد که ممکن است به احتیار یا به ناچار وارد همچین پروژهای بزرگی شود ، شکست این پروژه چه بصورت علمی و یا عمدی می تواند خطرهای زیادی برای خطه شمال داشته باشد .
علی 15 دي 1397
زرشک...
علی 15 دي 1397
آقای لاریجانی بره برای قم حرف بزنه خودش که نیست تو استان .... متاسفم اقای لاریجانی البته چندین بار فرموده بودید که بچه تهرانید اینم سند تهرانی بودنتان
احمدخواجوند 15 دي 1397
لاریجانی از طرف خودش حرف بزنه نه از طرف مازندرانیها.
عادل 14 دي 1397
آقایان یوسف نژاد و دامادی واقعاً بی خیالند ؟ اگر مردم ساری را نابود کنند اینها کیف می کنند ؟
نا شناس 14 دي 1397
لاریجانی بااین کارش باید قید رأی سه استان شمالی درانتخابات ریاست جمهوری را بزند ، وای بر تو غریب م.... ده
رضا از تهران 14 دي 1397
راست ميگه خوب
نا شناس 15 دي 1397
موضوع انتقال اب چه ربطی به لاریجانی دارد که موافق باشد یا نباشد . نمایندگان مجلس و خصوصا استانهای شمالی استقامت کنند و کوتاه نیایند چون دریای خزر مربوط به همه مردم ایران است . نابودش نکنیم .
از بهشهر 15 دي 1397
واقعا بایستی تاسف خورد. آقای لاریجانی الحق که طی این چند سال ثبات شخصیتی نداشته اند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.763 seconds.