.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: اولویت‌‌های توسعه مازندران باید احصاء شود/دستگاه‌ها تخصصی ورود کنند
استاندار مازندران گفت: باید برای توسعه و پیشرفت استان اولویت‌بندی در بخش‌های مختلف صورت گیرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان سه‌شنبه‌شب در جلسه‌ای که با حضور فرمانداران شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در محل فرمانداری نوشهر برگزار شده بود با اشاره به اینکه برای حل مشکلات استان باید دید فرا بخشی و هم‌افزایی داشته باشیم و در حل آنها به یکدیگر کمک کنیم، اظهار کرد: برخی مشکلات چندین سال‌ بر روی زمین مانده است و همچون استخوانی در زخم، مردم را آزار می‌دهد و سعی می‌کنیم در سفرهایی که به صورتی که هفته در میان به شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم بتوانیم بخشی از مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.

وی افزود: باید برای توسعه و پیشرفت استان اولویت‌بندی در بخش‌های مختلف صورت گیرد که به طور مثال می‌توان چشمه باداب سورت و کندلوس را نام برد باید در این حوزه دستگا‌ه اجرایی هر شهرستان به طور تخصصی ورود پیدا کند.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید تغییر الگو برای تولیدات دامی داشته باشیم و این به معنای آن نیست که همه بروند دامداری صنعتی بزنند بلکه می‌توانند حداقل نوع دام را برای افزایش میزان تولید لبنیات یا گوشت تغییر دهند.

فرماندار نوشهر نیز با اشاره به اینکه لحاظ کردن جمعیت برای تخصیص اعتبارات به شهرستانی مثل نوشهر که چند برابر جمعیت ثابت، به صورت هفتگی شاهد حضور افراد خوش‌نشین و یا مسافران بسیار است و این عمده‌ترین مشکل ما است، اظهار کرد: شهرستان‌های گردشگری باید از این قاعده مستثنی باشند.

عبدالصمد صفرنژاد، افزود: در زمانی غیر از پیک مسافر، در نوشهر هفته‌ای ۴۰۰ هزار نفر جمعیت اضافه دارد که از ویلاهایشان استفاده می‌کنند و این افراد از خدمات عمومی همان جمعیت ثابت بهره می‌برند ولی در تخصیص اعتبارات و بودجه‌ها دیده نمی‌شوند و نیازمند بازنگری است.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین مسؤولان، امام جمعه، نماینده و مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، بیان کرد: تمام تلاشمان استفاده از نیروهای انسانی و مدیران نوشهری که در رده‌های بالاتر سِمَتی دارند است تا بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان را کاهش دهیم.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: تا اواخر سال گذشته ۱۷ کیلومتر آزادسازی سواحل صورت گرفته بود ولی اکنون حدود ۴۰ کیلومتر ساحل آزاد شده است و دغدغه ما تا یکی دوسال آینده در این‌باره برطرف می‌شود.

صفرنژاد یادآور شد: در سیل اخیر، خسارت‌های شهرستان تنها به پل ماشلک سمت و سو یافت و در تخصیص اعتبارات ۱۳ روستای بخش مرکزی که تخریب بالایی داشتند اصلاً مورد توجه قرار نگرفت و بودجه لازم تخصیص داده نشده است که این نیز نیازمند بازنگری استانداری مازندران است.

وی درباره راه دسترسی مستقیم نوشهر به کجور، اظهار کرد: در گذشته برای پروژه راه دسترسی کجور اشتباهی صورت گرفته است و کلمه احداث جاده، ذهنیت مخالف را برای برخی مسؤولان ایجاد کرده است در حالی که این پروژه ترمیم و مرمت جاده فعلی و موجود است و باید با این دید در کنار حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی به آن نگاه کرد تا روند اجرایی آن آغاز شده و شتاب گیرد.

فرماندار نوشهر گفت: برخی از مدیران شهرستانی حتی اجازه مصاحبه با خبرنگاران را ندارند و این نشان دهنده عدم اختیار مدیران در کمترین حالت ممکن است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.