.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار استاندار مازندران با وزیر اطلاعات
استاندار مازندران از کاخ صفی آباد بهشهر به عنوان یکی از ظرفیت های مهم گردشگری و تاریخی در منطقه یاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان با حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران برای گفتگو در خصوص تمهید زمینه های لازم برای استفاده عموم مردم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر دیدار و گفتگو کرد و اظهار داشت: هفته آینده با اعزام نمایندگان ویژه وزارت اطلاعات، راهکارهای عملی برای استفاده عموم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار مازندران نیز در این دیدار بر ضرورت تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: با همکاری های بین بخشی و بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های مختلف استان می توان زمینه ارتقا نشاط و امید اجتماعی را در جامعه فراهم کرد.

مقام عالی دولت در مازندران، تاکید کرد: در راستای توسعه همه جانبه استان و تمهید فضاهای لازم برای افزایش امید در جامعه همه تلاش و ظرفیت های موجود را بکار خواهیم گرفت و کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر یکی از فرصت های کم بدیل گردشگری برای تحقق این مهم است.

گفتنی است؛ عمارت صفی آباد که در سال ۱۰۱۰ هجری قمری در دوره صفوی ساخته شده، در جنوب غرب شهرستان بهشهر و در بالای ارتفاعات منتهی به دشت قرار دارد. این اثر در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۵۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و فضایی بسیار فرحبخش برای گردشگری است./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.504 seconds.