.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اپیدمی آنفلوآنزا در مازندران آغاز نشد
مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اپیدمی بیماری آنفلوآنزا در مازندران آغاز نشده است.

به گزارش شمال نیوز،محمدرضا پارسایی امروز درباره وضعیت بیماری آنفلوآنزا در مازندران اظهار کرد: اپیدمی بیماری آنفلوآنزا آغاز نشده ولی امکان دارد طی ماه‌ آینده با آن روبه‌رو شدیم.

وی افزود: سالمندان، بیماران مزمن مبتلا به آسم، قلبی ـ عروقی، خونی، کلیوی، کبدی، دیابت، بیماران دارای اختلال در سیستم تنفسی، خانم‌های بارداری و کودکان جزو گروه‌های در معرض خطر هستند که باید توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: تزریق واکسن آنفلوآنزا به‌ویژه در گروه‌های در معرض خطر از نیمه دوم مهرماه موجب می‌شود ایمنی بدن تا پایان زمستان وجود داشته باشد.

پارسایی با تأکید بر ضرورت توجه به توصیه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: شست‌وشوی مرتب دست‌ها از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

وی بیان کرد: درصورت ابتلا استراحت کامل، مصرف مایعات فراوان و عدم حضور در مراکز عمومی مورد تأکید است که باید به آن توجه شود.

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان گفت: اگر دانش‌آموزی مبتلا شد خانواده‌ها باید تا زمان بهبودی فرزند خود را در منزل نگهداری کرده و مراقبت‌‌های اولیه را انجام دهند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.64 seconds.