.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان دقیق آغاز مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص شد+اسامی تیم‌ها
مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سه در فصل جدید برگزار شد و نمایندگان مازندران حریفان خود را در این مرحله از رقابت‌ها شناختند.

به گزارش شمال نیوز،مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور سعید فتاحی مدیر مسابقات، امیرحسین روشنک مسؤول جام حذفی و ناظران و امیرحسین فراهانی مسؤول لیگ سه و نمایندگان ۳۰ باشگاه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌ها به سه گروه ۱۰ تیمی تقسیم شدند.

فتاحی مدیر مسابقات در این مراسم اظهار کرد: طبق مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ تیم‌ها باید ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات حداقل نام ۱۴ بازیکن خود را ثبت کرده باشند، این مصوبه مطابق با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

وی ادامه داد: اگر تیمی نام بازیکنانش را ثبت نکند، از مسابقات کنار گذاشته و تیم‌های جدید جایگزین می‌شوند.

البته از فصل آینده در همه لیگ‌ها از لیگ برتر تا دسته سوم تیم‌ها باید ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات حداقل نام ۱۴ بازیکن خود را ثبت کنند.

این مسؤول بیان کرد: مسابقات از ۸ دی ۱۳۹۷ آغاز می‌شود.

در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های شهید مولایی قائم‌شهر، آذر کوثر تبریز، موکریان مهاباد، شهرداری فریدونکنار، میلاد مهر تهران، هومن جوان تهران، شهرداری آستارا، پاس گیلان، شهرداری دهنو آران و بیدگل ، شهرداری اردبیل حضور دارند و در گروه دوم تیم های ویستا توربین تهران، نماینده سمنان، دارایی بندرگز، نفت ایرانیان، ملی حفاری اهواز، استقلال شوش، نماینده مازندران(نام تیم مشخص نیست)، نماینده نوشهر، ذوالفقار کاشان و ستاره سرخ کاشان حضور خواهند داشت.

در گروه سوم نیز تیم های ذیل حضور دارند:

سپاهان نوین اصفهان، شهدای رزکان کرج، منصور ساوه، گیتی پسند اصفهان( سپهر نقش جهان)، سپاهان ایذه، استقلال ملاثانی، پاراگ تهران، کیان تهران، بهزیستی خرم آباد و پیروزی برازجان

با این قرعه و اعلام اسامی تیم‌ها، مازندران در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور ۴ نماینده خواهد داشت که در این بین تیم شهرداری فریدونکنار از مرحله نخست به این مرحله صعود کرده و سه تیم دیگر از سال گذشته در این مرحله باقی مانده بودند.

در بین اسامی نمایندگان مازندران یک تیم بدون عنوان است که هنوز مشخص نیست کدام یک از شهرهای مازندران این سهمیه را استفاده خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها گویا هیرکانی چالوس که فصل گذشته نیز در این رقابت‌ها حضور داشت، سهمیه خود را به فروش رسانده ولی هنوز این انتقال به‌صورت کامل انجام نشده است و از طرفی دیگر هم تیم شهدای ساری مدت‌هاست با جذب بازیکن تمرینات خودش را آغاز کرده اما نامی از این تیم در بین تیم‌های نامبرده نیست و با این وجود، باز هم امکان تغییرات در نام تیم‌ها به‌دلیل خرید و فروش سهمیه وجود خواهد داشت.

مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور از ۸ دی ۱۳۹۷ آغاز می‌شود که مازندران هر ساله نمایندگان زیادی در این رقابت‌ها دارد اما از موفقیت و صعود در این رقابت‌ها خبری نیست! امیدواریم در آینده تدبیری اندیشیده شود تا نمایندگان مازندران با برنامه وارد این رقابت‌ها شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.