.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعامل و هم افزایی برای کیفیت بخشی به نان
منافع کشاورزان، آسیابان، نانوایان و مردم مازندران باید در یک نقطه تعادلی به هم وصل شود.

به گزارش شمال نیوز ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲، مدیران ستادی شرکت و مدیران و مسئولین حوزه گندم، آرد و نان استان گفت: زنجیره باید نان سالم و مغذی و با کیفیتی را وارد سفره مردم که قوت قالب آن‌ها نان می‌باشد قرار دهد.

وی افزود: اقدامات خوبی در ذخایر استراتژیک کالا‌های اساسی صورت گرفته و باید روحیه امید را در جامعه گسترش داد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با بیان اینکه شرکت غله با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه به منظور رفع مشکلات زنجیره گندم و آرد و نان بویژه نانوایان و آسیابانان اقدام به تدوین سند راهبردی گندم، آرد و نان استان کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تصویب پیش نویس این سند راهبردی در کارگروه آرد و نان استان بتوان به ارتقای کیفیت نان و کاهش ضایعات با در نظر گرفتن منافع عمومی خبازان و آسیابان و رضایتمندی مردم دست یافت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ به شکنندگی ضریب امنیت غذایی در دانه‌های روغنی اشاره کرد و گفت: ۹۰ درصد از روغن خام صنایع روغن کشی از طریق واردات تامین می‌شود و شرکت غله در راستای سیاست دولت بر کنترل و تعدیل قیمت‌های روغن خوراکی وتنظیم بازار و تامین بخشی از ذخیره استراتژیک کشور برای اولین بار اقدام به واردات روغن خام خوراکی آفتابگردان از بنادر شمالی کرده است.

جعفری افزود: تاکنون چهار محموله به میزان ۲۰ هزار تن از ۶۶ هزار تن روغن خام خوراکی آفتابگردان از روسیه وارد بندر امیرآباد شد و هم اکنون اقدامات مربوط به تخلیه روغن کشتی چهارم در حال اجرا است.

وی گفت: در فصل زراعی جاری تاکنون ۴ هزار و ۳۷ تن دانه روغنی سویا به ارزش بیش از ۹۳ میلیارد ریال تحویل مراکز خرید تضمینی دانه روغنی این شرکت در مازندران شد و با پیگیری‌های صورت گرفته ۸۶ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال از مطالبات سویاکاران مازندران از طریق بانک عامل به حساب کشاورزان استان واریز شد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.559 seconds.