.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بازگویی شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه گازرسانی کاری انقلابی و جهادی است خواستار بازگویی دستاوردهای نظام اسلامی در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب به مردم شد.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با مسئولان شرکت گاز مازندران با بیان اینکه مدیران شرکت گاز انقلابی و جهادی عمل می کنند با بیان اینکه بهره مندی از گاز جزو انرژی های ضروری است افزود: گازرسانی جزو باقیات و صالحات محسوب می شود.

وی اظهار داشت: گازرسانی کار ماندگار و مانا و زیربنایی است و در چهلمین سال پیروزی انقلاب باید خدمات نظام اسلامی بازگویی شود.

وی گازرسانی به روستاها و مناطق محروم را خدمتی بزرگ دانست و گفت: تهیه سوخت و نفت سفید در روستاها کار سخت و مشکل است و با گازرسانی به مناطق این مشکل حل می شود.

آیت الله طبرسی، با اشاره به رفع مشکل گاز با احداث خط دامغان – ساری تصریح کرد: قبل از اجرای این طرح، مردم با مشکلات عدیده ای در ایام قطع گاز مواجه بوده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خواستار بیان و بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات صورت گرفته در بخش های مختلف از جمله گازرسانی شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه نقشه های دشمنان، به فرمایش مقام معظم رهبری با نشستن در کشتی اهل بیت (ع) از امنیت برخوردار است و هیچ کشوری مانند ایران از امنیت برخوردار نیست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.