.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تاکید بر اینکه برای اداره استان نیاز به بودجه دولتی نداریم ؛
استاندار مازندران : برنامه های ۱۰۰ روزه زینتی نیست / ظرفیت و اقتصاد دریا در استان خالی مانده است
شمال نیوز ظ: حسین زادگان با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ادامه داد: تاکنون خواهرخواندگی و برادرخواندگی های مختلفی با کشورهای مختلف و سی آی اس برقرار کردیم ولی به دلیل آنکه سازو کار و تعریف درستی نداشتیم انتظارات برآورده نشده است.....
استاندار مازندران : برنامه های ۱۰۰ روزه زینتی نیست / ظرفیت و اقتصاد دریا در استان خالی مانده است

شمال نیوز:  استاندار مازندران با اشاره به برنامه های ۱۰۰ روزه خود گفت: این برنامه ها زینتی و شعار نیست.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر تقویت مشارکت عمومی جامعه افزود: می توانیم به صورت تشکیلاتی مردم را مشارکت دهیم.

وی بااشاره به لزوم گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در استان و وجود استعدادهای ناب گفت: در ورزش همگانی و بانوان دچار ضعف هستیم و با توجه به نقش سلامت در نشاط اجتماعی باید ضعف ها رابرطرف کنیم.

استاندار مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت تشکل ها و سمن های مردم نهاد برای رفع دغدغه های فراروی استان شد و گفت: مشارکت مردم در امور مختلف باید نظام مند و ساختار مند باشد.

حسین زادگان با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ادامه داد: تاکنون خواهرخواندگی و برادرخواندگی های مختلفی با کشورهای مختلف و سی آی اس برقرار کردیم ولی به دلیل آنکه سازو کار و تعریف درستی نداشتیم انتظارات برآورده نشده است.

وی خواهان تقویت سمن ها و پای کارآمدن آن در حوزه ۱۰ مسئله مهم استان شد و افزود: باید سمن ها آموزش های لازم را در حوزه های مرتبط ببینند و در اولین کار، طرح نهضت سبز با همکاری منابع طبیعی و غیره اجرا می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه حداقل یکسال استان را تمیز نگه داشته باشیم درباره برنامه ۱۰۰ روزه گفت: این برنامه زینتی و شعار نیست و شعارهای درنظرگرفته شده نیز راهبرد محسوب می شود.

حسین زادگان یادآور شد: پروژه های مهم شهرستان ها نیز احصاء شده است تا بتوانیم در استان و شهرستان ها پیگیری کنیم و پروژه هایی که تاپایان سال جاری تکمیل شوند، معرفی شود.

وی با بیان اینکه برنامه های شهرستان ها با محوریت فرمانداران اجرا می شود، تعامل مسئولان شهرستان و فرمانداران امری مهم و ضروری است.

استاندار مازندران باعنوان اینکه پسماند اولویت مهم در استان به شمار می رود تصریح کرد: در هم حوزه ها باید به تناسب ظرفیت استان نظیر خدمات، صنعت، گردشگری و غیره ورود پیدا کنیم و اکنون ظرفیت و اقتصاد دریا در استان خالی مانده است و در بخش گردشگری و طبیعت گردی و توریست سلامت نیز از ظرفیت دریا استفاده نکرده ایم.

حسین زادگان با تاکید براینکه برای اداره استان نیاز به بودجه دولتی نداریم افزود: با کمک مردم و سرمایه گذاری بخش خصوصی باید ورود پیدا کنیم و موانع سرمایه گذاری و پنجره واحد در استان باید حل شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1397
آقای استاندار آقای روحانی هم برنامه صد روزه ارائه کرد ، چی شد
نا شناس 24 آذر 1397
چشم‌انداز استان مازندران در افق 1404 هجری شمسی
چشم انداز توسعه استان با محوريت بخش كشاورزي، صنعت و خدمات حول محور گردشگري

« مازندران استاني پيشرفته وپايدار، نماد اقتصاد- جامعه شبکه‌ای و دروازه فراملی شمال ایران با ساختار مستحکم محیط زیست زاینده و پویا، اقتصاد چندبعدی دانش‌بنیان به محوریت منابع طبیعی و کشاورزی پایدار حامی امنیت غذایی کشور، صنعت مدرن، خدمات برتر با تاكيد برگردشگري، نظام فرهنگي و اجتماعی منسجم و با کیفیت در بستری از ساختار فضایی شبکه‌ای با مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه، مبتني بر ارتباطات و فنآوري اطلاعات است.




ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.665 seconds.