.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۱۷ فقره کلاهبرداری در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۰۰ میلیارد ریالی پرونده های جعل و کلاهبرداری هشت ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: ۲۴۰ فقره جعل و ۵۱۷ فقره کلاهبرداری امسال در استان کشف شد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: امروزه کلاهبرداران و جاعلان حرفه ای با شخصیت سازی متفاوت از هویت خود در فضای مجازی و حقیقی برای جلب اعتماد مخاطبان اسنادی را ارائه می کنند که معمولا جعلی و فاقد ارزش قانونی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیان فوق العاده، سوژه های خود را انتخاب می کنند و معمولا با بزرگ نمایی و یا منسوب کردن خود به شخصیت‌های مهم و صاحب نفوذ، سعی در جلب اعتماد مخاطبان دارند.

سردار میرفیضی با اشاره به این که، طمع قربانی، فرصت مناسبی برای موفقیت کلاهبرداران است، تصریح کرد: ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران است که معمولا با ترفند، دادن وعده های وسوسه انگیز صورت می پذیرد.

این مقام انتظامی از کشف ۲۴۰ فقره جعل و ۵۱۷ فقره کلاهبرداری در استان طی ۸ ماهه امسال در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در طی این مدت ۵ باند جعل و کلاهبرداری در استان شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی کشف پرونده های جعل و کلاهبرداری در استان طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: مجموع پرونده های کشف جعل و کلاهبرداری در استان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه سهل انگاری و عدم رعایت نکات امنیتی در انجام معاملات از مهمترین عوامل افتادن در دام کلاهبرداران و سودجویان است از مردم خواست: ضمن خودداری از انجام معاملات مشکوک و پذیرش اسناد و چک های فاقد اصالت از اعتماد بی جا به افراد خودداری کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.411 seconds.