.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶ مرکز رشد و فناور در مازندران راه اندازی شده است
رئیس پارک علم و فناوری مازندران از ایجاد شش مرکز رشد در شهرستان های مختلف استان از جمله ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی معتمدزادگان پیش ازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ساختمان مرکز رشد ساری اظهار داشت: در حال حاضر شش مرکز رشد در شهرستان های ساری، سیمرغ، آمل، تنکابن، نوشهر و بهشهر راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مازندران استان پراکنده ای است بر لزوم ایجاد پایگاه های علمی در استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱۶ شرکت فناور در استان فعالیت دارند و طبق برنامه، پنج هزار متر مربع زمین برای ساخت مرکز رشد در کنار دانشگاه کشاورزی ساری تهیه شد و این مرکز ایجاد می شود.

معتمدزادگان شکل گیری صندوق پژوهش و فناوری را گامی مهم برشمرد و گفت: مراحل ثبت نهایی این صندوق در حال انجام است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه چندسالی فن بازار در استان اجرا می شود گفت: هفته آینده فن بازار استان در دانشگاه مازندران برپا می شود و حدود ۵۰ برنامه سالانه با همکاری دانشگاه ها در استان اجرا می شود.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز رشد ساری گفت: این ساختمان با هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا، ۴۰ اتاق و حدود ۱۵ شرکت فناور راه اندازی شده است و این شرکت ها در حوزه آی تی، بیوتکنولوژی، پهبادها و غیره فعالیت خواهند کرد.

وی با اظهار اینکه آینده اقتصاد با شرکت های دانش بنیان است تصریح کرد: سهم محصولات فناور را در تولید ناخالص ملی استان باید افزایش یابد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.