.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امنیت خاطر مازندرانی ها در زمستان امسال
مدیرعامل شرکت گاز مازندران قطع گاز در مازندران در فصل سرد امسال به صفر رسیده است.

به گزارش شمال نیوز،جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: با توجه به بهره برداری از خط انتقال سراسری گاز دامغان به مازندران قطع گاز در این استان به صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه مازندرانی‌ها زمستان امسال مشکلی در تامین گاز نخواهند داشت، افزود: اگر برودت هوا و سرمای غیرمنتظره همه کشور را فرا بگیرید شاید مازندارنی فقط شاهد کاهش فشار گاز در استان باشند.

احمدپور گفت: تاسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیر‌های گاز با فرا رسیدن فصل سرما بازدید شد و همه کارکنان و واحد‌های شرکت گاز استان برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در زمستان امسال آمادگی کامل دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران ادامه داد با تمهیدات و برنامه ریزی‌هایی که در این شرکت انجام شده گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکین استان در فصل سرما تامین خواهد شد.

وی گفت: اگرچه شرکت گاز در تامین گاز طبیعی یک میلیون و ۳۱۵ هزار مشترک بخش خانگی در زمستان مشکلی ندارد، اما مشترکین گاز با صرفه‌جویی در مصرف، از این ثروت عظیم خدادادی صیانت کنند.

وی با بیان اینکه برای پرداخت خسارت‌های احتمالی ناشی از حوادث مربوط به گاز با بیمه رازی توافق نامه امضا شده است، افزود: شرکت ملی گاز برای هر فوتی ناشی از گاز تا سقف ۶۵ میلیون تومان، پرداخت غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم ۳۰ میلیون تومان و برای تخریب اموال منقول و غیرمنقول مشترکان بستگی به میزان خسارت تا ۲۰ میلیون پرداخت می‌کند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.