.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادعای سنگین نماینده آمل :
یوسفیان ملا : مردم نسبت به اکثر مسئولان کشور بدبین هستند !
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه عافیت طلبی مدیران و مسئولان و خود را درگیر مسائل نکردن الان به شدت پروبالش را باز کرده‌ است. عافیت طلبی خطرناک است و در دستگاه‌ها استیلا پیدا کرده است. مردم در مسائل مالی فکر می‌کنند ....
یوسفیان ملا : مردم نسبت به اکثر مسئولان کشور بدبین هستند !

شمال نیوز: نمانیده آمل تاکید کرد: مردم نسبت به اکثر مسئولان کشور بدبین هستند و فکر می‌کنند فساد فراگیر است. مردم در ذهن خود فساد را بیش از آنچه که وجود دارد متصور هستند.

به گزارش شمال نیوز ، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره لزوم حفظ اعتماد عمومی مردم به مسئولان کشور گفت: سطح اعتماد عمومی در زمینه‌های مختلف متفاوت است و نمی‌توان گفت که اعتماد عمومی در همه زمینه‌ها یکسان است. به عنوان مثال اعتماد عمومی نسبت به امنیت کشور خوب است و مردم مطمئن هستند کشور در برابر خطرات برون مرزی مصونیت دارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه اعتماد عمومی خوبی در بخش اجتماعی وجود ندارد. اینکه چه اتفاقی در حوزه اجتماعی کشور در حال رخ دادن است و این سوال که آیا مسئولان و مدیران امور اجتماعی کشور به وظایف خود عمل می‌کنند یا نه مقداری ضعیف است؛ اما ضعیف‌ترین بخش اعتماد عمومی کشور را در بخش اقتصادی داریم. در بخش اقتصادی مردم واقعا به واحدهای دولتی اقتصادی اعتماد نمی‌کنند، مطمئن نبوده و بدبین هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به این سوال که «کاهش اعتماد عمومی چه خطری را در دوران تحریم برای ما به دنبال خواهد داشت؟» عنوان کرد: ورشکستگی که برای بانک‌ها پیش می‌آید ناشی از عدم اعتماد عمومی است. اگر اعتماد عمومی وجود داشته باشد، هیچ واحدی ورشکست نمی‌شود. اگر بانک‌های خصوصی و دولتی دایر می‌شود، هیچ بانکی به اندازه گردش مالی خود سرمایه‌گذاری نمی‌کند. بانک عددی را سرمایه‌گذاری می‌کند و گردش مالی آن چندین برابر است. این مازاد گردش مالی متعلق به مردم است که سپرده‌گذاری می‌کنند. بانک سپرده‌ها را در خزانه خود نگه نمی‌دارد بلکه آن‌ را به دریافت‌کنندگان وام و تسهیلات داده و از آن سود می‌گیرد. بخشی ازسود را به سپرده‌گذار داده و با بخشی از آن هزینه خودش را تامین می‌کند حال اگر سپرده‌گذاران به این‌ بانک‌ها مراجعه نکنند، پولی به دست نمی‌آید و موجب ورشکستگی خواهد شد.
مردم نسبت به مسئولان بدبین شده‌اند

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در واکنش به این سوال که «ما جهت مقابله با تحریم‌ها نیازمند کمک و همراهی بیشتر مردم هستیم اما آیا با این وضعیت اقتصادی مردم از مسئولان حرف‌شنوی خواهند داشت یا خیر؟» یادآور شد: خیر به هیچ وجه. مردم نسبت به اکثر مسئولان کشور بدبین هستند و فکر می‌کنند فساد فراگیر است. مردم در ذهن خود فساد را بیش از آنچه که وجود دارد، متصور هستند.

مردم فکر می‌کنند اگر رشوه‌ ندهند کارشان پیش نمی‌رود

نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه عافیت طلبی مدیران و مسئولان و خود را درگیر مسائل نکردن الان به شدت پروبالش را باز کرده‌ است. عافیت طلبی خطرناک است و در دستگاه‌ها استیلا پیدا کرده است. مردم در مسائل مالی فکر می‌کنند اگر رشوه‌ای داده نشود، کاری پیش نمی‌رود و فکر می‌کنند مسئولان کشور اکثرا سواستفاده کرده‌اند و این بی اعتمادی متاسفانه وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 آذر 1397
راسشو گفت
امیر 18 آذر 1397
علی برکت ا......
- 18 آذر 1397
اقاي يوسفيان ملا وقتيكه بانك مركزي زورش به موسسات مالي ووزير صنعت زورش به خودروسازان گمرك به اسكله هاي غير مجاز ومجلس به شوراي نگهبان و..............همينطور هيچكدام از ارگانها نميتوانند يا نميخواهند به وظايفشان عمل كنند نتيجه اش ميشود فرمايش جنابعالي كه نماينده داراي سمت هم هستيد
امیر 18 آذر 1397
شمال نیوز این واقعا ادعای سنگینی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
علی 18 آذر 1397
آقای مدیر مسئول دفعه قبل کامنتی از سخنان آقای یوسفیان ارسال کردم درج نفرمودیدلطفا اینکار رو نکنید مگر چه نوشته ام گفتم آقاجان موضوع فساد را آز آمل شروع کنیم یا الان اعلام می کنم که آین آقای یوسفیان ملا این فرماندار محترم را معرفی کرد و با فشار بالا منصوب شد چه وضعیتی دارداینکه بد نیست خوب او پاسخ دهد و بعد به فکر مسئولان کشوری و عملکرد خوده ایشون بریم گفتگو کنیم!!!!
کلاغ پر 18 آذر 1397
جناب شمال نیوز.....واقعا این ادعا سنگین هست ..یا شما فکر می کنید درسویس زندگی می کنید البته انراکه خود را به خواب زده نمیشه بیدار کرد.....
نا شناس 18 آذر 1397
علي الخصوص نماينده هاي حراف و بي عار شهرهاي استان
نا شناس 17 آذر 1397
بهتر است بگوییم نسبت به همه مسوولین متنفر هستند
محمد 18 آذر 1397
جناب یوسفیان یکی از همین افرادی که ما بهش بدبین هستیم شما هستید.موارد هم بسیار زیاد هست....چرا در این مواقع سعی دارید نقش انسان متفاوت و یا ابر انسان رو بازی کنید.
نا شناس 18 آذر 1397
اگر شما یک همه پرسی بگذارید اکثریت مسئولین کشور مردود میشوند واکثریت مردم هم به مسئولین اعتماد ندارند که این فاجعه هست
ایت املی 18 آذر 1397
یوسفیان ملا : مردم نسبت به اکثر مسئولان کشور بدبین هستندگل گفتی اق اولین در امل خودت هستی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.