.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر راه و شهرسازی: زیرساخت های حمل و نقل در مازندران بسیار ضعیف است
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه زیرساخت های حمل و نقل استان بسیار ضعیف است گفت:در لایحه بودجه توجه ویژه ای به این زیرساخت ها شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار مازندران و جلسه شورای اداری، با بیان اینکه زیرساخت های حمل و نقل استان بسیار ضعیف است و با بودجه دولت قابل ترمیم نیست گفت: به این دلیل در قالب بودجه ماده ۹۸، تدابیر ویژه ای در لایحه بودجه لحاظ شده تا با توانمندی مردم و بخش خصوصی، برای توسعه زیرساخت های ظرفیت سازی کنیم.

وی افزود: همچنین در تعاملات با دریای خزر، یکی از محورها در کریدور شمال – جنوب، دریای خزر و مازندران است و امیدواریم مازندران نقش خود را به شایستگی ایفا کند.

وزیر راه و شهرسازی به حوزه مسکن و شهرسازی اشاره و اضافه کرد: مازندران را باید کلانشهر دید و طرح ویژه مازندران در شورای عالی شهرسازی تصویب شده است و همگرایی شهرها در این طرح ویژه مدنظر قرار می گیرد.

استاندار سابق مازندران، رونق شهرسازی و ساخت و ساز را با متولوژی جدید در استان مازندران قابل تحقق دانست.

اسلامی با بیان اینکه تلاش و کوشش جهادی و کار بی منت باید تداوم یابد اظهار داشت: وظیفه داریم در کسوت خدمتگزاری وظایف خود را به صورت ویژه دنبال کنیم.

وی از مردم مازندران به عنوان مردم فهیم، بابصیرت و انقلابی یاد کرد و گفت: داشتن ارتباط مستمر با مردم بابرکت و راهگشا خواهد بود و نباید از ارتباط با مردم دریغ کنیم.

استاندار سابق مازندران، اثربخشی مدیریت جهادی را نیاز امروز و کنونی کشور یاد کرد و گفت: دشمن با همه امکانات به جنگ کشور ما آمده است و همه شریان ها و ظرفیت ها را در همه ابعاد مورد توجه قرار داده است اما پرچم ایران با افتخار برافراشته شده است.

اسلامی یادآور شد: عدم همراهی با استکبار جهانی افتخاری برای کشور ما محسوب می شود زیرا بسیاری از کشورها توان ایستادگی برابر استکبار را ندارند و مرز بین تسلیم و سازش و پیروزی مقاومت را به خوبی درک می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی، تکیه برظرفیت های درونی و استفاده از فرصت ها و مردم را در مدار فعالیت ها قراردادن را اصلی مهم دانست و گفت: مردم مازندران درپای کار بودن سرآمد هستند و باید مازندران را به اوج افتخار تبدیل کنیم.

وی با اشاره به تدوین نقشه راه و سند توسعه اقتصاد مقاومتی در مازندران یادآور شد: برای توسعه استان ریل گذاری شده و باید همدلی و انسجام برای توسعه استان وجود داشته باشد.

در این مراسم احمد حسین زادگان به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.652 seconds.