.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۰ آذر ماه امسال آخرین مهلت بخشودگی جرائم رانندگی
اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران آخرین مهلت بخشودگی جرائم رانندگی را ۳۰ آذر ماه امسال اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز،ستوانیکم مرتضی ابراهیمی کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران گفت: رانندگان می‌توانند با ارسال بارکد ١٧ رقمی پشت کارت (vin)، به شماره پیامک ١١٠١٢٠٢٠٢٠، آخرین وضعیت تخلفات معوقه خودروی خود را استعلام کنند.

وی افزود: شهروندان با این کار بدون مراجعه به جایی می‌توانند وضعیت جریمه وسایل نقلیه خود را استعلام کنند.

ستوانیکم ابراهیمی گفت: اگر تصمیم پرداخت همین جریمه را داشته باشند می‌توانند بعد از وارد کردن وی آی ان، ستاره اضافه کرده و به همین شماره پیامک ارسال کنند.

کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران افزود: سیستم علاوه بر مبلغ جریمه، شناسه قبض و پرداختی را در اختیار هم وطنان قرار می‌دهد و مالکان می‌توانند نسبت به پرداخت قبض جدید اقدام کنند.

وی گفت: رانندگان می‌توانند با ورود به سایت راهور (rahvar۱۲۰.ir) نسبت به استعلام تخلفات خود اقدام کنند.

وی افزود: قطعا اطلاعاتی که در اختیار هم وطنانمان قرار می‌دهد اطلاعات به روزی نیست و صرفا برای اطلاع رسانی خواهد بود. پس اگر هم وطنی، قصد دارد که تمام معوقات خودرویش را پرداخت کند، بهترین راهکار استعلام پیامکی یا مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ١٠ و مراجعه به واحد‌های اجراییات پلیس راهور است.

کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران گفت: این ٣ منبع می‌توانند اطلاعات به روزی را در اختیار رانندگان قرار دهند. سایت راهور همین اطلاعات را با اختلافی چند روزه در اختیار هموطنان قرار می‌دهد.

ستوانیکم ابراهیمی افزود: شهروندان می‌توانند جرایم خود را به صورت اقساط نیز پرداخت کنند.

وی گفت: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور، اطلاعاتی را که لازم است ثبت کرده و وارد سابقه تخلفات خودرو شوند. سیستم به صورت هوشمند، برای هر ردیف تخلف، شناسه قبض و پرداخت تعریف می‌کند.

وی افزود: هر شهروند می‌تواند با وارد کردن شناسه قبض از طریق خودپرداز و یا درگاه‌های عابربانک، جریمه را به صورت جداگانه و موردی پرداخت کند. ٢٤ ساعت بعد از پرداخت، جریمه پرداخت شده از فهرست تخلفات حذف می‌شود.

کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران گفت: بنابراین رانندگانی که قادر به پرداخت یکباره جرایم خود نیستند، بهترین راهکار پرداخت به صورت مرحله‌ای و قسطی و مراجعه به سایت راهور ١٢٠ است.

وی افزود: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ آخرین مهلت بخشودگی جرائم رانندگی مربوط به قبل از سال ۹۷ است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.