.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان مرکز مازندران :حبس و جزای نقدی در انتظار شکارچیان غیرمجاز در مازندران
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: برنامه دستگاه قضایی استان درباره شکار غیرمجاز و بی‌رویه پرندگان، برخورد جدی و بدون تعارف با متخلفان است و حبس و جزای نقدی در انتظار شکارچیان غیرمجاز خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، سیدیونس حسینی عالمی اظهار کرد: دغدغه و برنامه دادگستری استان مازندران، جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز پرندگان و ترویج شکار مجاز است که در این راستا جلسه‌ای نیز به ریاست رئیس کل و مسؤولان ذیربط استانی برگزار و روش‌های برخورد با شکارچیان غیرمجاز ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: فقط شکاری که مورد تایید محیط زیست باشد، مجاز و قانونی است و بقیه شکارگاه‌ها و صیدگاه‌ها باید در سطح استان جمع‌آوری شود.

دبیر ستاد حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری مازندران افزود: در همین راستا بیش از 500 تور غیرمجاز صید و شکار طی عملیاتی سراسری در هفته گذشته در سطح استان جمع‌آوری شد که این برنامه مستمر و ادامه‌دار خواهد بود.

حسینی‌عالمی تاکید کرد: مشکل ما در این خصوص فقط شکار پرندگان مهاجر نیست و شکار غیرمجاز باید در زیست گاه های سراسر استان جمع‌آوری و با این مساله مقابله شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در این رابطه برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: رئیس کل نیز به عنوان رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری مازندران در خصوص مقابله با شکارچیان غیرمجاز تاکید دارند و جلساتی نیز به صورت منظم در این راستا برگزار می‌شود.

حسینی‌عالمی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید برای مقابله با صید بی‌رویه پرندگان فرهنگ‌سازی کنند، گفت: سخنرانی و اطلاع‌رسانی ائمه جمعه و سایر مسؤولان محلی و شهرستانی نیز برای معرفی قانون در این مورد بسیار موثر خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.568 seconds.