.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختلافات اعضای شورای شهر قائم‌شهر به خیابان‌ها کشیده شد+تصاویر
آنقدر اختلافات میان اعضای شورا بالا گرفته که طی دو هفته اخیر به اذعان یکی از اعضای شورا جلسات این شورا برگزار نمی‌شود، حتی این اختلافات را نیز به سطح خیابان‌های شهر کشانده‌اند.

به گزارش شمال نیوز، اختلاف میان اعضای شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از نخستین روزهای فعالیت این شورا نمایان شد و طبق اظهارات یکی از اعضا، این شورا به سه دسته اقلیت، اکثریت و بلاتکلیف تقسیم‌بندی شد.

رضا رحیمی که از سوی شورای قبلی به‌عنوان شهردار قائم‌شهر برگزیده شده بود، علی رغم انتقاداتی که نیز نسبت به عملکرد وی مطرح بود اما آهنگ فعالیت و خدمات‌رسانی را در شهر به صدا درآورده بود و سعی داشت با تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش، عملگرا بودنش را برای مردم شهر به اثبات برساند.

و سرانجام شورای جدید با کنار گذاشتن رحیمی به بهمن معین‌پور رسیدند؛ معین‌پور نیز در زمره مدیران جوان و باتجربه قرار دارد اما او هیچ‌گاه به فکرش نیز خطور نمی‌کرد با چنین شورایی مواجه باشد؛ تاب او روز گذشته به سر آمد و در گفت‌وگو با فارس، از دلایل استعفای معاون مالی خود پرده‌برداری کرد؛ و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد او بالاخره زبان گلایه خود را علیه اعضای شورای و فشارهای غیر قابل تحمل آنها گشود.

آنقدر اختلافات میان اعضای شورا بالا گرفته که طی دو هفته اخیر به اذعان یکی از اعضای شورا جلسات این شورا برگزار نمی‌شود، حتی این اختلافات را نیز به سطح خیابان‌های شهر کشانده‌اند.

اگر در حال حاضر در سطح شهر گشتی بزنید، بنرهای تبریکی را می‌بینید که بر روی استندهای شهرداری برای انتصاب رضا رحیمی به‌عنوان شهردار بابلسر نصب شده است.

این بنرها از سوی شورای شهر و شهرداری نصب شده اما در دو نوع جدا به چاپ رسیده‌اند، همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید:

یکی از بنرها از طرف: «اعضای شورا و شهرداری» بوده و در نوع جالب توجه دیگر یکی از بنرها از طرف: «۳ تن از اعضای شورا» است.

این اتفاق نخستین رونمایی اختلاف میان اعضای شورای شهر قائم‌شهر در سطح خیابان‌ها و در انظار عمومی است.

این ۳ عضو و به اضافه رئیس شورا، همان اعضایی بودند که در نخستین گام در مقابل واگذاری و فروش نساجی شماره یک ایستادگی کردند.

 

 

 

 

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.