.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به نقل از هفته نامه هم ولایتی به صاحب امتیازی سید رمضان شجاعی ؛
شنیده‌ها ؛ استاندار غیربومی قطعی است
شمال نیوز : وی گفت : این موضوع با مجمع نمایندگان مازندران مطرح شد که کلیات مورد موافقت قرار گرفت . گزینه استانداری مورد نظر دولت هنوز از سوی وزارت کشور به مجمع معرفی نشد اما غیر بومی بودن آن قطعی است.....
 شنیده‌ها ؛ استاندار غیربومی قطعی است

شمال نیوز: برخی رسانه ها مطلبی را به نقل از هفته نامه همولایتی به صاحب امتیازی سید رمضان شجاعی قائم مقام وزیر کشور در امور بین‌الملل و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در رابطه با انتصاب استاندار مازندران نقل کرده اند که نوشت :

 شنیده‌ها ؛ استاندار غیربومی قطعی است

یک منبع آگاه بااعلام این مطلب گفت: استاندار مازندران بنا به رویکرد دولت که تمامی استانداران غیر بومی باشند مازندرانی نخواهد بود.

 وی گفت :  این موضوع با مجمع نمایندگان مازندران مطرح شد که کلیات مورد موافقت قرار گرفت . گزینه استانداری  مورد نظر دولت هنوز از سوی وزارت کشور به مجمع معرفی نشد اما غیر بومی بودن آن قطعی است.

 شایان ذکر است ، در روزهای اخیر مسئولان و نمایندگان استان بارها بر اهتمام خود بر انتخاب استاندار بومی پافشاری داشتند اما اینطور که از شنیده ها برآمده است چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و کماکان مازندران در دستان غیر مازندرانی ها خواهد ماند

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که قرار بر این بود طی هفنه قبل استاندار جدید مازندران معرفی شود که به هفته جاری موکول گردید.

گویا سیاسیت دولت دوازدهم اینگونه است که انتخاب استاندار از سوی خود دولت صورت می گیرد و صرفا از مجمع نمایندگان در جهت رد یا تایید استاندار نظر خواهی صورت می گیرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1397
از کی آقای شجاعی قائم مقام وزیر کشور شدو مازندرانی ها خبر نداشتند؟
پاسخ ها به این نظر
چهاردانگه ای ام با افتخار 28 آبان 1397
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
سید رمضان شجاعی کیاسری (زاده ۱۳۴۴ - ساری) قائم مقام وزیر کشور در امور بین‌الملل و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مشاور پیشین وزیر کشور و نیز نماینده اصولگرا در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی است. وی همچنین نایب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما، نماینده رئیس مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس هشتم و سخنگو و عضو هیئت مؤسس سه نفره فراکسیون رهروان ولایت بوده است. وی از مدیران سابق صدا و سیما در دوران ریاست علی لاریجانی بود.
احمدی 28 آبان 1397
آقای شجاعی برای ما خیلی محترم هست ولی شما رو بخدا شمال نیوز این قدر این پست آقای شجاعی را پس وند پیش وند اضافه نکن آقای شجاعی مثل مظفری در استانداری مازندران در وزارت کشور هست رئیس روابط عمومی وزارت کشور چیه القاب ریس و قائم مقام بین المل بالا ملل و پائین ملل القاب میدین.
ساروی 28 آبان 1397
اقای ناشناس مونده بود بیان از شما اجازه بگیرن دیگه ببخشید
اقای احمدی بله ایشون قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل هستن و رئیس مرکز اطلاع رسانی هم هستن
سعید ............. 28 آبان 1397
سلام..آقایان نماینده دست بجونبونید به خدا خدا هم راضیه آقای حسین زادگان استاندار بشه..شمارو به خدا سنگ اندازی نکنید ..به خود خدا قسم این بهترین انتخابه..یه بار هم شده بذارید یه اهل فن واشنا به استان بیاد مسولیت بگیره..خدایا اول صبح خبر بدتر از این نبود ..بر دشمنان مردم مازندران لعنت...
تدبیر و امید 28 آبان 1397
انتصاب استاندار بومی به نفع مازندران است و از جناب آقای شجاعی عزیز درخواست داریم از ظرفیت بالای خود در وزارت کشور بهره ببرند و برای انتصاب یک استاندار بوی قوی تلاش کنند . به نظر من الان که حاج مجید بر روی کار اشراف دارد گزینه مناسبی است .
نا شناس 28 آبان 1397
آقای دکتر شجاعی تنها نماینده ای بود که در زمان انتخابات اولین هدفش آبادانی ایران و پیشرفت مازندران و خدمت به شهروندانش بود بروید سوابق کارهای ایشان را مطالعه بفرمائید و منصفانه نظر دهید
آقای شجاعی شاید کمتر نماینده ای بود که در مجلس با همه کمسیونهای آن ارتباط داشت و در بیشتر طرح های آن یا مشارکت داشت و یا از بانیان آن بود
همشهری 28 آبان 1397
سلام . ورزش ما مازندرانیها کشتی هست یک عمر پای هم را گرفتیم زمین زدیم دست کسی را نگرفتیم همین روند را در عرصه سیاسی هم بکار می بریم فقط پای همدیگه رو میگیریم غیر بومی چی میدونه درد مازندران چیه.
پاسخ ها به این نظر
حسین 27 آبان 1397
به نظر خیلی از فرهنگ بالای کایر (KAYER) در مازندران اطلاع ندارید که اگر این مدل در کشور پیاده میشد ایران از ژاپن پیشرفته تر و مدرن تر میشد، شاید بگوئید چرا مازندران پیشرفتی نداشت با این فرهنگ؟! به نظر بنده دلیل عمده آن این است که ما بدون توجه به توانمندی علمی و فرهنگی خودمان، چه با نیروهای بومی و چه غیربومی، بطور چشم بسته دنباله روی مدیریت های اشتباه گذشته بودیم. بپذیریم که دایه ای مهربانتر از مادر وجود ندارد.
نا شناس 28 آبان 1397
در حال حاضر بهترین گزینه غیر بومی بودنه استاندارای بومی دوره های قبل چیکار کردن جز باند بازی و قومی گرایی و پسرفت استان
بهترین گزینه بومی حاج مجیده ولی با نمایندگانی که هرکاری میکنن غیر وظیفه اصلی خودشون استاندار بومی راهی به جایی نمیبره
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 آبان 1397
احسنت .....
نا شناس 27 آبان 1397
بهترين خبر دهه اخير هيچ مسئول مازندراني کارائي ندارد افرادمتخصص يا کنار زده شده اند يا براي حفظ منافع خودشان انانرا تائيد نميکنند درود بر مسئولين اصفهاني آذري و کلا غير بومي الا 3 استان شمالي که واقعا" جز عقب نگهداشتن استان کاري نکردند مگر 2% افراد با هوش کار ا مسوليت پذير که احتمالا" از دستشون در رفته
حسین 27 آبان 1397
امیدوارم که از اهالی سمنان نباشد که جاده صاف کن طرح انتقال آب شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.