.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست استانداری مازندران: صنایع تکمیلی موردنیاز کشاورزی در مازندران جانمایی نشده است
سرپرست استانداری مازندران گفت: بسیاری از صنایع تکمیلی مورد نیازکشاورزی در استان ایجاد و جانمایی نشده و راه اندازی آن ضروری است.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران، برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان سه قوا را برای بررسی مسائل و مشکلات مختلف استان ضروری دانست و از غیبت برخی دستگاه های اجرایی از جمله دانشگاه مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه صنایع بر اساس عرضه و تقاضا باید ایجاد شوند گفت: متاسفانه بسیاری از صنایع تبدیلی و مورد نیاز کشاورزی در استان ایجاد و جانمایی نشده است.

حسین زادگان یادآور شد: همچنین باید نوسازی واحدهای شالیکوبی و سورتینگ نسبت به تامین نیازمندهای موجود برنامه ریزی شود تا خلا و ظرفیت های خالی این بخش تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز خواهان ساماندهی امر پژوهش و قرارگرفتن آن در مسیر مورد نیاز استان شد و گفت: پژوهش باید نیازهای استان را بررسی و پایش کند.

حسن خیریان پور با بیان اینکه درباره پروژه میگو پروژه اجرا شده است و به نتیجه رسیدیم گفت: در زمینه مرکبات و تحقیقات و نگاه صادراتی آن پژوهشی مصوب شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.637 seconds.