.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۳ برنامه اقتصاد مقاومتی در ساری اجرا می شود
فرماندار ساری گفت: ۳۳ برنامه اقتصاد مقاومتی در شهرستان اجرا می شود و ساری در این حوزه پیشگام است.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی رضایی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان راه مقابله با تحریم ها را توجه به اقتصادی درونی و مقاومتی دانست و گفت: ۳۳ برنامه اقتصادی مقاومتی در شهرستان ساری اجرایی می شود و در این حوزه، پیشتاز هستیم.

وی سرعت بخشیدن به برنامه های اقتصاد مقاومتی را امری مهم برشمرد و از مدیران خواست تا در کارگروه های اقتصادی حضوری فعال داشته باشند.

رضایی با محکوم کردن حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به سرزمین های اشتغالی اظهار داشت: انقلابیون فلسطین توانستند پاسخ دندان شکنی به رژیم غاصب صهیونیست داده اند و فرود موشک بر شهرک های صهیونیست نشین سبب عقب نشینی آن شده است.

وی با بیان اینکه استعفای وزیر جنگ رژیم غاصب اسرائیل افتضاحی برای این رژیم بوده است گفت: به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، رژیم اسرائیل و حامیان آن روزی از سرزمین محو و نابود می شوند.

رضایی با عنوان اینکه خون شهیدان هرگز اجازه نمی دهد انقلاب اسلامی دچار تزلزل شود گفت: انقلاب مسیر بالندگی خود را ادامه می دهد و باید مشکلات و سختی ها را تحمل و برابر آن ایستادگی کنیم.

فرماندار ساری، با تاکید بر اینکه باید مسیر انقلاب را به درستی طی کنیم و با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل ادامه داد: پدافند غیرعامل باید جزو برنامه های اصلی دستگاه های اجرایی باشد.

وی افزود: نحوه نگرش ما در زمینه پدافند غیرعامل خوب نیست و باید حساسیت این کار درک و جدی گرفته شود وباید در همه حال برای مقابله با مخاطرات آماده باشیم.

فرماندار ساری، درباره بیمه عشایری و روستایی از بخشداران و دهیاران خواست تا برای تحقق این هدف و پوشش قراردادن افراد فاقد بیمه برنامه ریزی و تلاش کنند و گفت: باید افراد فاقد بیمه را تحت پوشش قرار دهیم و از این فرصت موجود بهره گیریم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.83 seconds.